קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוף בסגנון מהיר בסגנון צפון אפריקה

עוף בסגנון מהיר בסגנון צפון אפריקה
עוף בסגנון טג'ין מהיר צפון אפריקה עשוי להיות רק אפריקה מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 636 קלוריות. אם יש לך בצל, שזיפים מיובשים, כורכום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. נסו טג'ין עוף צפון אפריקאי, טג'ין ירקות מתובל בצפון אפריקה, ו עוף מהיר בסגנון טג'ין (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום גבוה בינוני.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת, בזרם איטי, ומוסיפים שום מרוסק. מתבלים את העוף עם תערובת תיבול. לפזר עוף סביב המחבת בשכבה זוגית. לבשל חתיכות עוף 2 דקות בכל צד לחום, ולאחר מכן להוסיף את הבצל, שזיפים מיובשים, צימוקים ומניות.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות3 עגבניות בינוניות, קלופות, זרעו וקצוצות
קונכיות קנלוניקונכיות קנלוני
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
שזיפים מיובשיםשזיפים מיובשים
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מערבבים תבלינים בצלחת קטנה ומפזרים על הסיר. מכסים ומפחיתים לחום מתון. לבשל 7 או 8 דקות, להסיר את המכסה stir.To הכן את הקוסקוס, להביא ציר עוף לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
4
מוסיף קוסקוס, שמן זית כתית מעולה בצל ירוק ולהסיר את הקוסקוס מהתנור מיד. לכסות ולתת לעמוד 5 דקות. תפזר את הקוסקוס במזלג.לחשוף עוף ולבשל עוד 2 עד 3 דקות כדי להתעבות מעט. להתאים את התיבול, לטעום, ולהגיש עוף על מצע של קוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
5
מקשטים עם כוסברה קצוצה ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
6
מגישים עם chutney.
מרכיבים שתצטרך
הצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסותהצעת הגשה: חסה ועגבניות פרוסות

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן0(יכול להיות או להרחיק)קינמון, כמה צביטותקינמון, כמה צביטות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבתשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת2(חוֹרֶף)שמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין זהשמן זית כתית אקסטרה, גלגל העין זה1השארכוסברה קצוצה או פטרוזיליה שטוחהכוסברה קצוצה או פטרוזיליה שטוחה4שיני שום, מרוסקות מתחת לדירת הסכין שלך עם העקב של היד שלך, משליכות עורותשיני שום, מרוסקות מתחת לדירת הסכין שלך עם העקב של היד שלך, משליכות עורות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים מוזהביםצימוקים מוזהבים1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה אדמה, גלגל העין זהכוסברה אדמה, גלגל העין זה2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרן, זמין במיכלי נייר על מעבר מרקמרק עוף דל נתרן, זמין במיכלי נייר על מעבר מרק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמנגו צ'אטני, כל מגוון ומותג (זמין על תבלין או במעברי מזון בינלאומיים)מנגו צ'אטני, כל מגוון ומותג (זמין על תבלין או במעברי מזון בינלאומיים)10מגולענים שזיפים, קצוצים בצפיפותמגולענים שזיפים, קצוצים בצפיפות2(יכול להיות או להרחיק)תיבול עוף במונטריאול (מומלץ (תיבול מונטריאול על ידי מקורמיק) או 1⁄2 כפיות מלח ופלפל (מלח גס ופלפל גס)תיבול עוף במונטריאול (מומלץ (תיבול מונטריאול על ידי מקורמיק) או 1⁄2 כפיות מלח ופלפל (מלח גס ופלפל גס)4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2בצל ירוק, קצוץ דקבצל ירוק, קצוץ דק2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מתוקה, שימי לב.פפריקה מתוקה, שימי לב.1(יכול להיות או להרחיק)כורכום, גלגל העין.כורכום, גלגל העין.1גדולבצל צהוב, לרבעים ופרוסבצל צהוב, לרבעים ופרוס

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', שנין בלאן, וריזלינג. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. Pinotage Beeslaar עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
Beeslaar Pinotage
Beeslaar Pinotage
מציע ארומטיקה הרים עם מושגים של קטורת ורכיב פרחוני, יש מגע של תבלין ואדמניות לדובדבן כהה הערות שזיף כהה על האף. גוף מלא בינוני זה יש מרתק טוהר פירות וריכוז עם מרקם מלוטש טאנינים מכווננים עדין לטעמי פירות יער כהה העסיסיים. במשקל של כ-14.5% אלכוהול בנפח זה שומר על רעננותו ועל החיוניות שלו עם אוורור המצביע על כך שזה יהיה גיל יפה על מספר טוב של שנים.