קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

עוף בקארי אדום תאילנדי קוקוס

עוף בקארי אדום תאילנדי קוקוס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף קוקוס אדום תאילנדי. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 348 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, שום, פלחי לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פלחי סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי ליים קפוא כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו קארי אדום תאילנדי עם ירקות, קארי קוקוס תאילנדי עם עוף, ו עוף קארי קוקוס תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים יוגורט, מרק עוף, משחת קארי, gingerroot ושום עד מעורבב היטב. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה
משחת קארימשחת קארי
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
ב מחבת nonstick 12 אינץ', שמן חום מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים עוף; מבשלים 3 עד 4 דקות או עד שהעוף כבר לא ורוד במרכז.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
4
מוסיפים חמאת בוטנים; מבשלים 1 עד 2 דקות או עד העוף מצופה היטב.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
5
להפחית את החום בינוני; מערבבים תרמילי אפונה ופלפל. מבשלים 3 עד 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד ירקות הם פריך במכרז. מערבבים בתערובת יוגורט; לבשל 1 עד 2 דקות יותר או עד מחומם היטב. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
טבעות פלפל אדום מתוקטבעות פלפל אדום מתוק
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
6
מגישים מעל אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
7
מפזרים כוסברה, ומגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושלאורז מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת4ריבס, קצוץ טרי או קפואכוסברה טרייה קצוצה, אם תרצה.כוסברה טרייה קצוצה, אם תרצה.2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק11 קילו קישואים,ג'ינג'רוט קצוץ דקג'ינג'רוט קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי ליים, אם תרצה.פלחי ליים, אם תרצה.1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרמילי אפונה מתוקיםתרמילי אפונה מתוקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום, חתוך לקוביותפלפל אדום, חתוך לקוביות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל, אם תרצה.מלח ופלפל, אם תרצה.454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביסחזה עוף נטול עצמות, חתוך לחתיכות בגודל ביס2(חוֹרֶף)משחת קארי אדומה תאילנדיתמשחת קארי אדומה תאילנדית170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מכולה Liberté® Méditerranée יוגורט קוקוסמכולה Liberté® Méditerranée יוגורט קוקוס

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות כרמי קול אלפארו ויניארד גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 38 דולר לבקבוק.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.