קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

עוף הקארי של קולונל בנג'מין

עוף הקארי של קולונל בנג'מין
עוף הקארי של קולונל בנג'מין נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מתכון זה מכין 6 מנות עם 763 קלוריות, 44 גרם חלבון, ו 39 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 31% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הוא משתלמת מתכון לחובבי אוכל הודי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 45 דקות. גשו לסופר וקנו אורז, כוסברה, אבקת צ'ילי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כמו קינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 64%. מתכונים דומים: עוף הקארי של קולונל בנג'מין, קולונל סנדרס פקאן פאי, ו קנטאקי קולונל ברביקיו צלעות חזיר.

הוראות

1
שלב 6 מרכיבים ראשונים.
2
מחממים את השמן בתנור הולנדי על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מוסיפים בצל ושום; מבשלים 15 דקות, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
4
מוסיפים את תערובת הכמון, העגבנייה והמיץ. מנמיכים את האש לבינונית, ומבשלים 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
כמוןכמון
מיץמיץ
5
מפזרים עוף עם 1/2 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
6
מוסיפים עוף ותפוחי אדמה למחבת; מערבבים כוסברה קצוצה. מביאים לרתיחה; מכסים, מנמיכים את האש ומבשלים 50 דקות או עד לסיום העוף.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תפוח אדמהתפוח אדמה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מגישים תערובת על אורז, ומקשטים בענפי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
אורזאורז

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלופים אפיית תפוחי אדמה, לחתוך לחתיכות 1 אינץקלופים אפיית תפוחי אדמה, לחתוך לחתיכות 1 אינץ1קילוגרם12 ירכיים עוף (על, עור12 ירכיים עוף (על, עור11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1sprigכוסברהכוסברה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושל חםאורז מבושל חם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,ג'ינג'ר מגורד טריג'ינג'ר מגורד טרי2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכום הקרקעכורכום הקרקע2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות עגבניות קלופות קצוצות גס (על1/2 כוסות עגבניות קלופות קצוצות גס (על11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה להתאים עם גרונר וולטלינר,ריזלינג ורוזוט נוצץ. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ניגל פרייהייט גרונר ולטלינר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
נייגל פרייהייט גרונר ולטלינר
נייגל פרייהייט גרונר ולטלינר
# 48 יין הצופה למעלה 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי משובח, חומציות צמיגה מעט, חיה ומשולבת יפה, יורדת היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים ומתובלים בגימור.