קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות10
ציון בריאות31
מגזין

עוף ונקניק ג'מבליה

עוף ונקניק ג'מבליה
Jambalaya עוף ונקניק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 850 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 48 גרם שומן. מתכון זה מ Epicurious יש 481 אוהדים. אם יש לכם אבקת צ'ילי, ירכיים עוף, טאסו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו נקניק ועוף Jambalaya, Jambalaya עוף ונקניק, ו Jambalaya עוף ונקניק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתלה עמדה בשליש התחתון של תנור מחממים עד 350 ° f. לבשל בייקון בסיר גדול מאוד על חום בינוני גבוה עד חום אבל עדיין לא פריך, ערבוב לעתים קרובות, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
2
מוסיפים נקניק מעושן, אנדויל וטסו. Sauté עד הבשר מתחיל חום כתמים, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניק אנדוילנקניק אנדויל
3
מוסיפים בצל, סלרי ופלפלים. מבשלים עד שהירקות מתחילים להתרכך, תוך ערבוב מדי פעם, 10 עד 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
סלריסלרי
בצלבצל
4
מערבבים בעוף. מבשלים עד מחוץ עוף הופך לבן, ערבוב לעתים קרובות, 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
5
מערבבים בפפריקה, טימין, אבקת צ ' ילי, ו 1/4 כפית קאיין. לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
טימיןטימין
6
מוסיפים עגבניות חתוכות לקוביות עם צ ' ילי ומרק; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מרקמרק
7
הוסף עוד קאיין, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
8
מערבבים באורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
9
להביא jambalaya לרתיחה. מכסה סיר.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מניחים בתנור ואופים עד האורז הוא רך ונוזלים נספגים, 45 עד 48 דקות. לחשוף סיר.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
11
מערבבים בצל ירוק קצוץ לתוך jambalaya; מפזרים jambalaya עם פטרוזיליה קצוצה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניקיות andouille, לרבעים לאורכו, לחתוך לרוחב לקוביות 1/2 אינץנקניקיות andouille, לרבעים לאורכו, לחתוך לרוחב לקוביות 1/2 אינץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קותלי חזיר מעושנים, חתוכים לקוביותקותלי חזיר מעושנים, חתוכים לקוביות5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחתיכות ירקות בגודל נגיסחתיכות ירקות בגודל נגיס0(יכול להיות או להרחיק)(או יותר) פלפל קאיין(או יותר) פלפל קאיין2largesגבעולי סלרי, קצוץגבעולי סלרי, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוקעגבניות חתוכות לקוביות וצ'ילי ירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ירוק, קצוץ גספלפל ירוק, קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קצוץ (אודותבצל ירוק, קצוץ (אודות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 בצל, קצוץ1/2 בצל, קצוץ2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי10ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצהפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל אדום, קצוץ גספלפל אדום, קצוץ גס6largesירכיים עוף ללא עצמות ללא עור, לחתוך לחתיכות 1-11/2 אינץירכיים עוף ללא עצמות ללא עור, לחתוך לחתיכות 1-11/2 אינץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק מעושן מבושל לחלוטין (כגון linguiça), חצוי לאורכו, לחתוך לרוחב לתוך 1/2 אינץ ' -חצי עיגולים עביםנקניק מעושן מבושל לחלוטין (כגון linguiça), חצוי לאורכו, לחתוך לרוחב לתוך 1/2 אינץ ' -חצי עיגולים עבים539אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות אורז לבן גרגר ארוךכוסות אורז לבן גרגר ארוך227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טסו או חזיר מעושן (כגון יער שחור), לחתוך לקוביות 1/2 אינץטסו או חזיר מעושן (כגון יער שחור), לחתוך לקוביות 1/2 אינץ

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. ה-La Marea Kristy Vineyard Albarino עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
La Marea Kristy Vineyard Albarino
La Marea Kristy Vineyard Albarino
בהיר, טרי ופריך עם הערות של לימון קרד ומנדרינה. על החיך זה מראה מרקם אלגנטי וחומציות בהירה על הגימור.זוגות היטב עם צדפות, דגים בגריל, ומטבחים מתובלים.