קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

עוף חמאה מפורסם

עוף חמאה מפורסם
עוף חמאה מפורסם יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 655 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 42 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. לך לחנות ותביא חמאה, פירור קרקר עגול וחמאה, ביצים ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. מתכונים דומים: עוגת חמאת בוטנים מפורסמת, בלונדיניות כמעט מפורסמות עם חמאת מייפל., ו העוף המפורסם של יולנדה.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
Schloss Gobelsburg Schlosskellerei Gobelsburger Gruner Veltliner
ריחני מאוד עם whiffs של שזיף עסיסי mirabelle. כל כך מפתה ומבטא בגלוי עם מגע פיליגרן נעים. קומפקטי אך תוסס וחזק. הערות פירות אבן משובחות. שכבות של נימים עדינים וגימור עסיסי נחמד.