קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות42
מגזין

עוף טיקה מסאלה וכמון בניחוח אפונה ירוקה פולאו

עוף טיקה מסאלה וכמון בניחוח אפונה ירוקה פולאו
עוף טיקה Masalan ו כמון בניחוח אפונה ירוקה Pulao עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 636 קלוריות, 92 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-189 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה הוא יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לכם צבע מזון, garam masala, רסק שום זנגבילוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכונים דומים: עוף טיקקה מסאלה בסיר מיידי עם כרובית ואפונה, פולאו אפונה ירוקה (Mutter Pulao), ו עוף טיקה מסאלה, איך לעשות עוף טיקה מסאלה.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים יבשים לתערובת של יוגורט ומיץ לימון כדי להכין מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים חתיכות עוף למרינדה.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים הכל היטב. לכסות את הקערה ולתת לו לשבת במקרר לפחות שעה. עשיתי את זה בן לילה.תשחיל את חתיכות העוף על שיפודים.גריל העוף המשופד עד שנעשה או פופ אותו לתנור במשך 15-20 דקות בטמפרטורה של 400 מעלות. F.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ז ' ול טיילור גרונר Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
ז ' ול טיילור גרונר Veltliner
יין תוסס מלא לימון ואפרסקים לבנים עם ציפוי עדין של וניל ועקיצה של פלפל לבן. הוא מספק עמוד שדרה יבש ויפה אך הוא שכבתי וקרם עם חומציות רכה וניואנסים אגוזים. הוא בהיר ורענן עם עושר גדול ומרקם מן התסיסה הפראית ומספק גימור ארוך במיוחד, הרמוני.