קושימומחה
מוכן ב1 ש, 56 דק.
מנות5
ציון בריאות38
מגזין

עוף יווני

עוף יווני
עוף יווני נטול גלוטן, מנה עיקרית. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 41 גרם של שומן, וסך הכל 540 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים.. אם יש לך תיבול יווני, שמן זית, חזה עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 56 דקות. נסו המבורגר עוף יווני {עם בצל אדום כבוש ורוטב יוגורט יווני}, סלט אבוקדו ועוף בגריל יווני עם רוטב יווני, ו אפיית עוף יוונית ומעצימה תוויות עוף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית ניתן לזווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. אתה יכול לנסות Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.