קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות16
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

עוף-מרק טורטיה

עוף-מרק טורטיה
עוף-מרק טורטייה נטול גלוטן, מנה עיקרית. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 264 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם שבבי טורטייה אפויים, מרק עגבניות מרוכז, רוטב ווסטרשייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו מרק עוף טורטיה, מרק עוף טורטייה הטוב ביותר, ו מרק עוף טורטיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל ושום; לטגן 2 דקות. מערבבים עוף ואת 9 המרכיבים הבאים (עוף דרך מרק עגבניות); מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 1 שעה. מרק מצקת לתוך קערות; העליון עם שבבי טורטייה ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
מרק עגבניותמרק עגבניות
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
מצקתמצקת

מרכיבים

2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכתוש שבבי טורטייה אפויים ללא מלח (על 16)כתוש שבבי טורטייה אפויים ללא מלח (על 16)411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות קלופות חתוכות לקוביות (כגון Del Monte Fresh Cut), לא מצורפותעגבניות קלופות חתוכות לקוביות (כגון Del Monte Fresh Cut), לא מצורפות1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עגבניות מופחת שומן מרוכז מופחת נתרן (כגון בקשתו הבריאה של קמפבל), מזוקקמרק עגבניות מופחת שומן מרוכז מופחת נתרן (כגון בקשתו הבריאה של קמפבל), מזוקק283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות חזה עוף מבושל מגורר (אודותכוסות חזה עוף מבושל מגורר (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס כל הקרנל קפואתירס כל הקרנל קפוא596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל חלפיניו קצוץפלפל חלפיניו קצוץ808אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק עוף ללא מלחמרק עוף ללא מלח11 קילו קישואים,1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה נטולת שומןשמנת חמוצה נטולת שומן11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר