קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

עוף סלסה

עוף סלסה
עוף סלסה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 262 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך סלסה, תערובת תיבול טאקו, חצאי חזה עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ו דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה מרהיב. מתכונים דומים: אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, עוף סלסה אבוקדו: להתלבש הערב העוף שלך, ו עוף סלסה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C)
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים חזה עוף בתבנית אפייה 9x13 אינץ ' משומנת קלות.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מפזרים תיבול טאקו משני הצדדים של חזה עוף, ושופכים סלסה על כל.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
סלסהסלסה
4
אופים ב 375 מעלות F (190 מעלות C) במשך 25 עד 35 דקות, או עד העוף הוא רך ועסיסי ומיצי שלה לרוץ ברור.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מפזרים עוף באופן שווה עם גבינה, וממשיכים לאפות במשך 3 עד 5 דקות נוספות, או עד גבינה מותכת מבעבעת. למעלה עם שמנת חמוצה אם תרצה, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה ניתן לזווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Kir-Yianni Akakies נוצץ רוזה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
צבע ורוד בהיר עמוק. בועות שופעות מדי המציינות את הריחות הנפלאים של Xinomavro. זוג מעולה עם מטבח ים תיכוני, מנות מתובלות של המטבח האסייתי ודגים שמנוניים. ניתן ליהנות ממנו גם כאפריטיף או אחרי ארוחה.