קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

עוף על האש

עוף על האש
עוף ברביקיו נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1026 קלוריות, 56 גרם חלבון, ו 50 גרם שומן. מתכון זה מאוכלרשת דורש רוטב ווסטרשייר, בצל, דבש, חרדל דיז'ון. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו 50 דקות. עם כפית ציון 79%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: עוף על האש, עוף על האש, ו עוף על האש.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
משרים את התרנגולות ב-2/3 מרוטב הברביקיו לכמה שעות או למשך הלילה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
עוףעוף
3
מחממים את הגחלים בגריל פחם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מורחים את תחתית הגריל בשכבה אחת של גחלים לוהטות ואז מוסיפים עוד כמה גחלים 5 דקות לפני הבישול, מה שישאיר את האש ארוכה יותר.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים את רבעי העוף על הגריל, עם העור כלפי מטה, ומבשלים כ-45 דקות, הופכים פעם או פעמיים לבישול אחיד משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מגורי רגל עוףמגורי רגל עוף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מברישים במרינדה לפי הצורך. רבעי העוף נעשים כשמכניסים סכין בין רגל לירך והמיצים מתבהרים. מחק כל מרינדה שאינה בשימוש.
מרכיבים שתצטרך
מגורי רגל עוףמגורי רגל עוף
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
7
מגישים עם רוטב ברביקיו נוסף בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
8
בסיר גדול על אש נמוכה הקפיצו את הבצל והשום עם השמן הצמחי למשך 10 עד 15 דקות, עד שהבצל שקוף אך לא שחום.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיפים את רסק העגבניות, החומץ, הדבש, רוטב ווסטרשייר, חרדל, רוטב סויה, רוטב הויסין, אבקת צ ' ילי, כמון ופתיתי פלפל אדום. מבשלים ללא כיסוי על אש נמוכה במשך 30 דקות. השתמש מיד או אחסן במקרר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב הויסיןרוטב הויסין
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב סויהרוטב סויה
חרדלחרדל
חומץחומץ
כמוןכמון
דבשדבש

מרכיבים

2kgsתרנגולות כל), לרבעים, עם גב הוסרתרנגולות כל), לרבעים, עם גב הוסר2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2396 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2496 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'וןחרדל דיז'ון3ציפורןכף שום טחוןכף שום טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון2756 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסיןרוטב הויסין3396 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1(חוֹרֶף)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1166 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניות כוסרסק עגבניות כוס1096 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1386 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר240אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל צהוב קצוץ (1 בצל גדול)בצל צהוב קצוץ (1 בצל גדול)

יין מומלץ: Zinfandel, ורוד נוצץ

ניתן לשלב עוף ברביקיו עם זינפנדל ורוז פאסטל נוצץ. זינפנדל פירותי ודל טאנין נהדר לכל מנת עוף ברביקיו דביקה ורטובה. אם אתם לא מרגישים יין אדום, גם רוז ברזי נוצץ יעבוד. דיווה ויוה מוסקטו פרוסקו עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
זר פרחים אלגנטי עם רמזים של לחם חתוך טרי ואפרסק.