קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

עוף פטה יווני

עוף פטה יווני
המתכון היווני פטה עוף מוכן בסביבות 4 שעות ו -10 דקות והוא בהחלט סופר ללא גלוטן וקמאיות ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 220 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. . 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לך לחנות ותביא גבינת פטה, פטרוזיליה, יוגורט ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב יוגורט רגיל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,5 דקות יוגורט קפוא אפרסק בריא כקינוח. וזה די טוב. מתכונים דומים: עוף פטה יווני, המבורגר עוף יווני עם פטה, ו עוף יווני עם תפוחי אדמה, כרובית ופטה.

הוראות

1
מערבבים יוגורט, שום, אורגנו ופלפל שחור יחד בקערה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
אורגנואורגנו
שוםשום
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים עוף למרינדה יוגורט, ציפוי כל הצדדים. מכסים ומקררים במשך 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
יוגורטיוגורט
3
מחממים גריל חיצוני לחום בינוני גבוה ושמן קל באח.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר עוף ממרינדה יוגורט; מניחים על גריל שחומם מראש. מבשלים 6 דקות; להעיף ומפזרים גבינת פטה. מבשלים עד העוף הוא כבר לא ורוד במרכז ומיצים לרוץ ברור, 4 עד 6 דקות יותר. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא לפחות 165 מעלות F (74 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
5
מקשטים עם פטרוזיליה טרייה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יוונית עובד ממש טוב עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. Skouras Saint George Agiorgitiko עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.