קושימומחה
מוכן ב7 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

עוף צ'אטני קזבלנקה

עוף צ'אטני קזבלנקה
זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 7 שעות ו -25 דקות. אם יש לכם זרעי חרדל, מרק עוף, כמון טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 60%, וזה די טוב. מתכונים דומים: עוף צ'אטני קזבלנקה, קזבלנקה ביסטייה בורגרס, ו קקאו חם טבעוני קזבלנקה.

הוראות

1
ב-3 קו-טי. סיר איטי, שלב את 16 המרכיבים הראשונים. מכסים ומבשלים על נמוך 7-8 שעות או עד שהעוף רך.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מערבבים פנימה את הפטרוזיליה, הנענע ומיץ הלימון; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
3
מפזרים כל מנה עם פיסטוקים.
מרכיבים שתצטרך
3 עד 4 כוסות גלידת וניל3 עד 4 כוסות גלידת וניל

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם מרק עוףהאם מרק עוף1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים קצוציםמשמשים מיובשים קצוצים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתאנים מיובשות קצוצותתאנים מיובשות קצוצות2(חוֹרֶף)מנטה טרייה טחוןמנטה טרייה טחון2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי חרדלזרעי חרדל796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק2(חוֹרֶף)מרמלדה כתומהמרמלדה כתומה4(חוֹרֶף)פיסטוקים קצוציםפיסטוקים קצוצים0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום מתוק קצוץפלפל אדום מתוק קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עור ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 3/4 אינץירכיים עוף ללא עור ללא עצמות, לחתוך לחתיכות 3/4 אינץ

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

טבילה עובדת ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות פרארי פרל. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.