קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות36
מגזין

עוף תאילנדי קארי

עוף תאילנדי קארי
עוף תאילנדי קארי נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 מנה עיקרית. מנה זו מכילה כ 27 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 306 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, בצל, ירכיים עוף, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו עוף תאילנדי קארי, עוף תאילנדי קארי, ו עוף אדום תאילנדי קארי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום בסיר כבד גדול מעל mediumheat.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים ממרח קארי ומבשלים, ערבוב, עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
3
מוסיפים גזר, בצל, פלפל ומבשלים, בוחשיםכדי, עד הבצל הוא שקוף, כ 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מוסיפים תפוחי אדמה, עוף, חלב קוקוס, ו 1 1/2 כוסות מים ומביאים לרתיחה.הפחת את החום לרתיחה ומבשל, בוחשרכפול, עד שהעוף מתבשלבאמצעות ותפוחי אדמה הם רכים, about20 דקות. מחלקים קארי בין קערות ואטופ עם עשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
5
למנה: 260 קלוריות, 14 גרם שומן, 3 g סיבים
6
בתיאבון

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Aichenberg פרימיום גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.