קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

עטיפות חסה טופו תאילנדיות

עטיפות חסה טופו תאילנדיות
עטיפות חסה טופו תאילנדיות עשויות להיות רק ההור ד ' אובר שאתה מחפש. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב וצמחוני מספק מנה 4 . מנה אחת מכילה 499 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 41 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. גשו לסופר וקנו שמן שומשום, שן שום, כוסברה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסוכר החום תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם חום-סוכר קילו עוגות עם חום-חמאה זיגוג כמו קינוח. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 70%. הציון הזה די טוב. נסו עטיפות חסה טופו, עטיפות חסה טופו מלוחות, ו עטיפות חסה טופו חריפות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
להלבשה, בבלנדר, שלבו את 11 המרכיבים הראשונים; מכסים ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה. מערבבים 1/4 כוס כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
בקערה גדולה שלבו את הטופו, הבצל, הגזר, הפלפל האדום, 1/2 כוס הבוטנים והכוסברה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים רוטב וזורקים למעיל. מחלקים בין עלי חסה; מפזרים את יתרת הבוטנים. מקפלים חסה מעל המילוי.
מרכיבים שתצטרך
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)

מרכיבים

8Bibb או בוסטון עלי חסהBibb או בוסטון עלי חסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר מגוררגזר מגורר2(חוֹרֶף)חמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבוטנים קלויים יבשים, קצוצים, מחולקיםבוטנים קלויים יבשים, קצוצים, מחולקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טריה טריה, מחולקתכוסברה טריה טריה, מחולקת21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.gingerroot טרי טחוןgingerroot טרי טחון1שן שום, קלופיםשן שום, קלופים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2(חוֹרֶף)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1קטןפלפל אדום מתוק, חתוך לקוביותפלפל אדום מתוק, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות11 קילו קישואים,רוטב צ'ילי תאילנדירוטב צ'ילי תאילנדי397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת טופו המשרד, מנוקז לחתוך לקוביות 1/2 אינץחבילת טופו המשרד, מנוקז לחתוך לקוביות 1/2 אינץ

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דג כחול ריזלינג מתוק. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -13 דולר.
דג כחול ריזלינג מתוק
דג כחול ריזלינג מתוק
זהב חיוור. בושם מפתה של משמש טרי, אפרסקים ואננס בשל. מתיקות פירותית בעלת מבנה גוף מלא וחומציות מרעננת. משלים רכיכות, מולים, מטבח בהשראת אסיה וגבינות עדינות.