קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

ערכת ארוחת ערב מקפיא עוף Jammin Jerk

ערכת ארוחת ערב מקפיא עוף Jammin Jerk
מתכון Jammin Jerk עוף מקפיא ארוחת ערב ערכת מוכנה בערך בעוד 50 דקות. והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון במרכז אמריקה. במנה עיקרית זו יש 363 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו רוטב פיקפה, סוכר חום, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו Jammin ' Jerk Chicken, חבילות מקפיא סיר קרוק: ארוחת ערב עוף בסיר אחד, ו כנפי עוף! (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור הקאריביים. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות Alsace Willm Cuvee אמיל Willm Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 23 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
Alsace Willm Cuvee Emile Willm Gewurztraminer
קש בצבע עם אף ארומטי הן פירות קדימה (ליצ ' י) ופרחים (רוז או סגול). בפה ההתקפה גמישה עם הערות של מנגו. יין חזק, שמן וחזק. הגימור הוא חלק ומשיי עם הערות של ורדים ותבלינים ואת ראש של wallflowers.