קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות6
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג ההודיה
מגזין

פאי דלעת חריף II

פאי דלעת חריף II
Spicy Pumpkin Pie II עשוי להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 5 גרם חלבון , 13 גרם שומן ובסך הכל 319 קלוריות . מתאים ל-8 ומחירו 91 סנט למנה מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-19 יגידו שהוא הגיע למקום. אם יש לכם סוכר חום, קמח, סוכר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעה ו-10 דקות . זה מושלם לחג ההודיה . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 45% . הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו פאי דלעת חריף , פאי דלעת חריף ומלוח , וחומוס דלעת מתוק עם זרעי דלעת קלויים פאי דלעת .

הוראות

1
מחממים תנור ל-450 מעלות צלזיוס (230 מעלות צלזיוס)
ציוד שתשתמש בו
כ-6 אפרסקים בינוניים, קלופים, מגולענים וחתוכים לפרוסותכ-6 אפרסקים בינוניים, קלופים, מגולענים וחתוכים לפרוסות
2
בקערה גדולה מערבבים מחית דלעת, חלב, שמנת, סוכר חום וסוכר לבן.
מרכיבים שתצטרך
דלעת משומרדלעת משומר
2 כוסות רייס צ'קס, מרוסקות2 כוסות רייס צ'קס, מרוסקות
גבישי סוכר גסים, לקישוטגבישי סוכר גסים, לקישוט
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
8 אונקיות שוקולד לא ממותק, מומס ומקורר8 אונקיות שוקולד לא ממותק, מומס ומקורר
ציוד שתשתמש בו
טופו מוצק, מפורקטופו מוצק, מפורק
3
מערבבים פנימה את הקינמון, המלח, אגוז המוסקט, הג'ינג'ר והציפורן. טורפים פנימה את הקמח והביצים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) פירות יבשים מעורבים, קצוציםחבילה אחת (8 אונקיות) פירות יבשים מעורבים, קצוצים
ציפורןציפורן
אגסים אסייתים, 3 כל אחד, שטופיםאגסים אסייתים, 3 כל אחד, שטופים
בוטנים קלויים בדבש Fisher®בוטנים קלויים בדבש Fisher®
1 מעטפה תערובת מטבל פייסטה ראנץ'1 מעטפה תערובת מטבל פייסטה ראנץ'
תערובת מטבלים של Fiesta Ranchתערובת מטבלים של Fiesta Ranch
1 כדור 8 אונקיות בצק פיצה טרי, חצוי, טמפרטורת החדר1 כדור 8 אונקיות בצק פיצה טרי, חצוי, טמפרטורת החדר
4
יוצקים את המילוי לקליפת הפאי.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
5
אופים במשך 10 דקות ב-450 מעלות צלזיוס (230 מעלות צלזיוס) ואז מנמיכים את הטמפרטורה ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) ואופים במשך 50 דקות, או עד שהמילוי מתייצב.
ציוד שתשתמש בו
כ-6 אפרסקים בינוניים, קלופים, מגולענים וחתוכים לפרוסותכ-6 אפרסקים בינוניים, קלופים, מגולענים וחתוכים לפרוסות

מרכיבים

110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה110אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה490אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מחית דלעת משומרמחית דלעת משומר2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2396 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם בהירקרם בהיר2446 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים19 אינץ(9 אינץ') קרום עוגה בלתי מוסווה(9 אינץ') קרום עוגה בלתי מוסווה100אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: Vin Santo, מוסקטו, יין קרח

פאי דלעת עובד ממש טוב עם Vin Santo, Moscato ו-Ice Wine. וין סנטו הוא בדרך כלל מתוק עם תווים של תבליני אפייה ואגוזים, כך שהוא משתלב ממש טוב עם קינוחים מתובלים דלעת. גם מוסקטו מבעבע טוב יעבוד, ואם מתחשק לכם לפנק, יין קרח. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Ceretto Santo Stefano Moscato d'Asti (חצי בקבוק). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-15 דולר.
Ceretto Santo Stefano Moscato d'Asti (חצי בקבוק)
Ceretto Santo Stefano Moscato d'Asti (חצי בקבוק)
מוסקטו ד'אסטי זה בצבע צהוב קש עם אף אופייני של מלונים מתוקים, פריחת תפוז, יסמין ויערה. בחיך, טעמי המלון המתוקים, האגסים והפרחים מאוזנים על ידי חומציות מרעננת. למרות שזה יוצר קוקטייל מעולה, הוא גם משתלב היטב עם חופן אגוזי לוז קלויים מפורסמים של פיימונטה.