קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות8
מגזין

פאי נקניקיות

פאי נקניקיות
פאי נקניקיות דורש כ-50 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 451 קלוריות, 15 גרם חלבון ו-26 גרם שומן כל אחת. מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם עד 5 עגבניות, גבינת צ'דר, שמן קנולן וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 3 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 53%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו פאי נקניק, פאי נקניק מונטריי ופאי פיצה נקניק.

הוראות

1
מניחים נקניקיות על רשת בתבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
16 נקניקיות מעושנות של Johnsonville® טריות (בערך 1 פאונד)16 נקניקיות מעושנות של Johnsonville® טריות (בערך 1 פאונד)
ציוד שתשתמש בו
16 נקניקיות מעושנות של Johnsonville® טריות (בערך16 נקניקיות מעושנות של Johnsonville® טריות (בערך
2
אופים בחום של 350 מעלות למשך 15 דקות או עד להשחמה קלה ואינה ורודה יותר.
ציוד שתשתמש בו
עד 5 עגבניותעד 5 עגבניות
3
חותכים ל-1-in. חתיכות; לְהַפְרִישׁ.
4
במחבת גדולה מטגנים את הפלפלים בשמן במשך 3 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
4 עד 5 עגבניות בינוניות, קלופות וקצוצות4 עד 5 עגבניות בינוניות, קלופות וקצוצות
ל-5 עגבניות בינוניות, קלופות וקצוצותל-5 עגבניות בינוניות, קלופות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
העבר ל-3-Qt. צלחת אפייה.
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
6
מוסיפים את הנקניקיות ואת שמונת המרכיבים הבאים.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
7
שלבו פירורי לחם וחמאה; מפזרים מעל.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
8
אופים, ללא כיסוי, ב-350 מעלות למשך 30-40 דקות או עד שהם מתחממים.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1086 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם רכיםפירורי לחם רכים2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)474אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבואה ארוכה מבושלת אורזתבואה ארוכה מבושלת אורז474אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבואה ארוכה מבושלת אורזתבואה ארוכה מבושלת אורז474אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבואה ארוכה מבושלת אורזתבואה ארוכה מבושלת אורז11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת תירס קפוא, מופשרחבילת תירס קפוא, מופשר11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפל אדום מתוק, קצוץפלפל אדום מתוק, קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)16 fresh Johnsonville® Smoked Sausage (about16 fresh Johnsonville® Smoked Sausage (about113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר חתוכה בגביעגבינת צ'דר חתוכה בגביע41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרto 5 medium tomatoes, peeled and choppedto 5 medium tomatoes, peeled and chopped1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

פאי עובד ממש טוב עם Vin Santo, Late Harvest Riesling ולמברוסקו דולצ'ה. יינות אלה כולם מתוקים, וזה חשוב מכיוון שבדרך כלל יין צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משלב איתו. אתה יכול לנסות Barefoot Bubbly Extra Dry. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.