קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות22
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

פאי פקאן דלעת טבעוני

פאי פקאן דלעת טבעוני
זה מושלם עבור חג ההודיה. אם יש לך קינמון, sucanat, פקאן, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון 77% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: דלעת פאי פירור ברים (ללא גלוטן, סוכר מזוקק חינם + טבעוני), פאי פקאן דלעת טבעוני, ו כדורי פקאן דלעת טבעוניים.

מרכיבים

11 קילו קישואים,תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירס (לא השתמשתי לפאי הזה, אבל בפעם הבאה הייתי המשרד מילוי)עמילן תירס (לא השתמשתי לפאי הזה, אבל בפעם הבאה הייתי המשרד מילוי)1(יכול להיות או להרחיק)גרגר עדין מלח יםגרגר עדין מלח ים2(חוֹרֶף)פשתן טחוןפשתן טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל טהורסירופ מייפל טהור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב לא חלבי (השתמשתי בבריזה שקדים מקורית)חלב לא חלבי (השתמשתי בבריזה שקדים מקורית)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן + 1 כף סירופ מייפל טהוראגוזי פקאן + 1 כף סירופ מייפל טהור4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(טעם מקורי)(טעם מקורי)2(יכול להיות או להרחיק)פאי דלעת תבלין (או: 1 כפית קינמון; 1/2 כפית ג'ינג'ר; 1/4 כפית ציפורן)פאי דלעת תבלין (או: 1 כפית קינמון; 1/2 כפית ג'ינג'ר; 1/4 כפית ציפורן)0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טופו משיטופו משי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח חיטה מלא כוסמיןקמח חיטה מלא כוסמין596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכנאט (או סוכר חום או סוכר לבן)סוכנאט (או סוכר חום או סוכר לבן)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכנאט (או סוכר חום)סוכנאט (או סוכר חום)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה בלתי מרוסקקמח לכל מטרה בלתי מרוסק2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קוקוס, נמס או 1/2 כוס כדור הארץ איזון, נמסשמן קוקוס, נמס או 1/2 כוס כדור הארץ איזון, נמס

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. קארטהאוסרהוף קארטהאוסרהופברג ריזלינג קבינט עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
קארטהאוסרהוף קארטהאוסרהופברג ריזלינג קאבינט
קארטהאוסרהוף קארטהאוסרהופברג ריזלינג קאבינט
ניחוח משהו שמרים, טרי מאוד עם מבטא מובהק של פירות אדומים, במיוחד פטל. ארון ריקודים קלאסי, קל עם גימור מינרלי בסדר.