קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי שיפון דלעת של מרי

פאי שיפון דלעת של מרי
פאי שיפון הדלעת של מרי דורש בערך 4 שעות ו -10 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל קינוח שמגיש 8. מנה אחת מכילה 225 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. 14 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. גשו לסופר וקנו סוכר, מלח, חלמונים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון מדהים של 21%. ציון זה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון פאי שיפון דלעת, פאי שיפון דלעת, ו פאי שיפון דלעת.

הוראות

1
מערבבים את פירורי קרקר גרהם, 1 כפית קינמון, 3 כפות סוכר והחמאה המומסת יחד בקערה, ולוחצים את תערובת הקרום לתחתית צלחת פאי בגודל 9 אינץ', ולוחצים את הפירורים בצד הצלחת. מצננים עד שהקרום יציב, כ-30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקריםפירורי קרקרים
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
קרוםקרום
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים את המים לקערה ומפזרים את הג ' לטין על המים. אפשר לג ' לטין להתרכך במים כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים בסיר את הדלעת, החלמונים, 1/2 כוס סוכר, חלב, מלח, ג ' ינג ' ר ו -1 / 4 כפית קינמון ומערבבים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
קינמוןקינמון
דלעתדלעת
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
סוכרסוכר
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מחממים את התערובת על אש בינונית-נמוכה עד שהיא כמעט מגיעה לרתיחה, ומבשלים עד שהיא מסמיכה, תוך ערבוב מתמיד, כ -5 דקות; מערבבים פנימה את הג 'לטין והמים עד להמסת הג' לטין.
מרכיבים שתצטרך
ג ' לטיןג ' לטין
מיםמים
5
מסירים את התערובת מהאש.
6
בקערה נפרדת מקציפים את החלבונים במיקסר חשמלי עד שהם יוצרים פסגות רכות; מקציפים בהדרגה 1/2 כוס סוכר ותמצית הווניל עד שהתערובת מבריקה. מקפלים קלות את החלבונים לתערובת הדלעת, תוך שמירה על כמה שיותר אוויר בתערובת. גורפים את תערובת הדלעת לקרום קרקר גרהם. מצננים מספר שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
קרום פאי קרקר גרהםקרום פאי קרקר גרהם
תמצית ונילתמצית וניל
חלבוניםחלבונים
דלעתדלעת
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

פאי עובד ממש טוב עם וין סנטו, ריזלינג קציר מאוחר, ולמברוסקו דולצ ' ה. כל היינות האלה מתוקים, וזה חשוב מכיוון שהיין בדרך כלל צריך להיות מתוק יותר מהאוכל שאתה משתלב איתו. אתה יכול לנסות מקפאדן קציר מאוחר ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
מקפאדן קציר מאוחר ריזלינג
מקפאדן קציר מאוחר ריזלינג
קציר מאוחר ובוטריטיס-מבורך, כמו צ 'ולטו ד' יקם, זו חוויה נשגבת. משמש דבש פוגש פאי תפוחים אפוי בכוס. פשוט מאוד, זהו יין הקינוח הטוב ביותר שתטעמו, אפילו במחיר כפול, בחייכם.