קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

פאייה בסגנון ספרדי

פאייה בסגנון ספרדי
המתכון פאלן בסגנון ספרדי מוכן בערך 45 דקות והוא בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא חלב אפשרות לאוהבי האוכל האירופי. מנה עיקרית זו כוללת 281 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. אם יש לכם פפריקה, רצועות פלפל, רצועות פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 41%. נסו פאייה בסגנון ספרדי, פאייה בסגנון קובני: פאייה קובנית, ו ספרדית פאייה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול על אש בינונית - גבוהה מבשלים נקניק ועוף בשמן למשך 5 דקות או עד שהנקניק השחמה קלה והעוף כבר לא ורוד, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים שום; מבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מסננים במידת הצורך.
4
מערבבים אורז ובצל. מבשלים עד שהבצל רך והאורז משחים קלות, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
5
מוסיפים את המרק, העגבניות, הפפריקה, הקאיין, המלח והזעפרן. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה; מכסים ומבשלים 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
זעפרןזעפרן
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
6
מערבבים פנימה את השרימפס, הפלפלים והאפונה. מכסים ומבשלים 10 דקות יותר או עד שהאורז רך, השרימפס הופך ורוד ונוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלות, לא מצורפותעגבניות מבושלות, לא מצורפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1שן שום, טחוןשן שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ונסונוויל® נקניק איטלקי טחון עדיןג'ונסונוויל® נקניק איטלקי טחון עדין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז גרגר ארוך ולא מבושלאורז גרגר ארוך ולא מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרצועות פלפל ירוקרצועות פלפל ירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרצועות פלפל אדום מתוקרצועות פלפל אדום מתוק10קווצות זעפרן, כתוש או 1/8 כפית זעפרן טחוןקווצות זעפרן, כתוש או 1/8 כפית זעפרן טחון0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזור227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, קוביותחזה עוף נטול עצמות, קוביות

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

ספרדית עובדת ממש טוב עם טמפרניו, אלברינו וגרנאש. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדית, למה לא בצע את הכלל'מה גדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי נוויטו ליין לבן וגרנצ ' אן וטמפרניו לאדום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא וינה הרמיניה טמפרניו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
וינה הרמיניה טמפרניו
וינה הרמיניה טמפרניו
יין נקי מאוד מובנה, מראה את הניואנסים של ההזדקנות שלה אלון אמריקאי חדש. פירות כהים עזים עם ניחוחות של פירות בשלים וליקריץ עם תווי וניל האופייניים להזדקנות אלון אמריקאית. נדיב ומאוזן.