קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות24
ציון בריאות11
מגזין

פאייה הטובה ביותר

פאייה הטובה ביותר
פאייה הטוב ביותר יכול להיות רק ללא גלוטן וללא חלב מתכון שחיפשת. מתכון זה משמש 24. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 34 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל 470 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. למתכון הזה מ טעם הבית יש 154 מעריצים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 30 דקות. הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האירופי הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם זיתים יווניים, בצל, שמן זית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 57%, שהוא מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מחבת פאייה מיקסטה (פאייה עם פירות ים ובשר), מחבת פאייה מיקסטה (פאייה עם פירות ים ובשר), ו מחבת פאייה מיקסטה (פאייה עם פירות ים ובשר).

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים הודו וצ ' וריסו בשמן בקבוצות עד להשחמה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוציאים בעזרת כף מחוררת ושומרים על חום.
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
3
באותה מחבת מטגנים בצל ופלפל אדום עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מוסיפים שום קאיין; לבשל 1 דקה יותר. מערבבים פנימה מחית עגבניות ויין. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה.
מרכיבים שתצטרך
2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
5
מעבירים לסיר מלאי. מערבבים פנימה את המים, האורז, המרק, המלח, הטימין, הזעפרן, עלה הדפנה, ההודו והצ ' וריסו. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20 דקות או עד שהאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים
זעפרןזעפרן
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
1 כף גדושה פלפל לבן1 כף גדושה פלפל לבן
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
6
מוסיפים שרימפס; מבשלים 2-3 דקות או עד שהשרימפס הופך לורוד.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
7
מסירים מהאש; מחק עלה דפנה. מערבבים זיתים ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2kgsצ'וריסו לא מבושל, חתוך לחתיכות 1-1 / 2 אינץ' או נקניקיית חזיר חריפה בתפזורתצ'וריסו לא מבושל, חתוך לחתיכות 1-1 / 2 אינץ' או נקניקיית חזיר חריפה בתפזורת11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים יווניים מגולעניםזיתים יווניים מגולענים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז גרגר ארוך ולא מבושלאורז גרגר ארוך ולא מבושל3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ1( חצילים)פלפל אדום מתוק, קצוץפלפל אדום מתוק, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חוטי זעפרן או 2 כפיות כורכום טחוןחוטי זעפרן או 2 כפיות כורכום טחון2(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ בינוני לא מבושל, מקולף וגזור4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר1kgsלא מבושל חזה הודו ללא עור, קוביותלא מבושל חזה הודו ללא עור, קוביות1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Tempranillo, Grenache, אלברינו

פאלן בתפריט? נסה להתאים עם טמפרניו, גרנאש ואלברינו. כשמשלבים יין עם מנות ספרדיות, מדוע לא לפעול לפי הכלל'מה שגדל יחד הולך ביחד'? אנו ממליצים על אלברי סוסו ליין לבן וגרנצ ' ן וטמפרניו לאדום. הטמפרנילו האורגני של פרוטוס עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
פרוטוס טמפרנילו אורגני
פרוטוס טמפרנילו אורגני