קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות6
ציון בריאות81
מגזין

פאייה עם ארנב וארטישוקים

פאייה עם ארנב וארטישוקים
אם יש לכם ארטישוקים, אורז, ארנב וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: מחבת פאייה Mixta (פאייה עם פירות ים ובשר), פאייה רכיכה (Paella De Marisco) מ 'ספרד, ו פאייה בסגנון קובני: פאייה קובנה.

הוראות

1
לסחוט מיץ מ 1 חצי לימון לתוך קערה של מים קרים, שמירה על החצי שנותר. שמירה על גזע מחובר, לחתוך העליון 2 אינץ ' של 1 ארטישוק שלם. לכופף בחזרה עלים חיצוניים עד שהם הצמד את קרוב לבסיס ולהשליך כמה שכבות יותר של עלים באותו אופן עד עלים חשופים הם ירוק חיוור בחלק העליון וצהוב בבסיס.
מרכיבים שתצטרך
2
לקצץ חלקים סיביים ירוקים כהים מהבסיס והצדדים עם סכין חיתוך חדה, ולאחר מכן לשפשף משטחים לחתוך עם חצי לימון שמור.
מרכיבים שתצטרך
3
לקצץ 1/4 אינץ ' מקצה הגבעול לקצץ הצדדים של גזע למטה כדי חיוור הליבה הפנימית (אל תדאג אם נשאר בשר דק מאוד), ואז לחתוך ארטישוק לאורך 8 פלחי לחתוך לחנוק.
מרכיבים שתצטרך
4
לשפשף משטחים לחתוך עם חצי לימון שמור חתיכות ארטישוק טיפה לתוך מים חומציים. לקצץ ארטישוקים הנותרים באותו אופן.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים x רדוד בתחתית כל עגבניה עם סכין חיתוך חדה בלאנש בסיר 3 ליטר של מים רותחים 10 שניות.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים עגבניות עם כפית מחוררת לקערה של קרח ומים קרים כדי להתקרר. לקלף עגבניות, ואז להשליך זרעים דק קוצצים.
מרכיבים שתצטרך
7
הכן גריל לבישול על חום ישיר עם פחם בינוני חם( חום בינוני גבוה לגז); ראה הליך צלייה
8
מסננים ארטישוקים וטפיחה יבש בין מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
9
לטפוח ארנב יבש ומפזרים 1 כפית מלח 1/2 כפית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
1
חום שמן במחבת פאייה על מתלה גריל, מכוסה מכסה גריל, עד שמן חם אבל לא מעשן. באמצעות מחזיקי סיר, מערבולת שמן במחבת כדי להפיץ אותו באופן שווה, ולאחר מכן להסיר את המכסה ואת הארנב החום היטב בכל הצדדים, מפנה, על 8 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
2
הזז חתיכות ארנב משחימים לקצה החיצוני של המחבת כדי להאט את הבישול בעוד ארטישוקים ופלפל פעמון לבשל.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים ארטישוקים ופלפל פעמון למרכז של פאן ומבשלים, ערבוב והפניית ארטישוקים לעתים קרובות, עד ארטישוקים הם חום זהוב, על 4 דקות. (להפוך חתיכות ארנב מדי פעם בעת בישול ארטישוקים ופלפל פעמון כדי למנוע שריפה.)
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים עגבניות, שום, ושאר כפית מלח ומבשלים, ערבוב, עד תערובת מעובה, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים תערובת עם פפריקה ולתת לבשל, ללא הפרעה, 1 דקה, ואז להביא ארנב מצדדים של פאן ומערבבים לתוך תערובת עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים במלאי זעפרן.
מרכיבים שתצטרך
1
להגדיל את החום גבוה על ידי stoking את הפחם, ואז לכסות פאייה עם מכסה גריל.
2
מביאים תערובת לרתיחה, ואז מפזרים אורז באופן שווה סביב מחבת, הימנעות חתיכות של ארנב. עם כף עץ, תערובת להתסיס בעדינות כדי לוודא אורז מופץ באופן שווה וכל גרגרי האורז שקועים. (אל תערבבי שוב.)
מרכיבים שתצטרך
3
מבשלים, חשופים, מסתובבים מחבת רבע סיבוב כל 5 דקות, עד שכל הנוזל נספג וכל גרגר אורז הוא שונה ופשוט רך( דומה אל דנטה), 20 עד 25 דקות. (אם כל הנוזל התאדה ואורז עדיין לא רך, מפזרים מים פושרים, כף בכל פעם, על אורז במידת הצורך ומבשלים 1 עד 2 דקות יותר.)
מרכיבים שתצטרך
4
בזהירות להסיר מחבת מן הגריל, ואז לכסות עם מגבת מטבח נקייה ולתת לעמוד במשך 5 דקות לפני ההגשה.
1
עקוב אחר ההוראות לעיל, החל בחום גבוה. לאחר האורז כבר בישול במשך 10 דקות, להפחית את החום בינוני, ממשיך להפוך מחבת רבע לפנות כל 5 דקות, לבשל עד שכל הנוזל נספג וכל גרגר של אורז הוא שונה ורגיש רק (דומה אל דנטה), 10 עד 15 דקות יותר. (אם כל הנוזל התאדה ואורז עדיין לא רך, מפזרים מים פושרים, כף בכל פעם, על אורז במידת הצורך ומבשלים 1 עד 2 דקות יותר.)
מרכיבים שתצטרך
2
בזהירות להסיר מחבת מן הגריל, ואז לכסות עם מגבת מטבח נקייה ולתת לעמוד במשך 5 דקות לפני ההגשה.
3
* זמין בחנויות מזון מיוחדות ו tienda.com.
1
* אם מחבת הפאייה שלך אין ידיות עמידות לחום, לעטוף עובי כפול של רדיד סביב ידיות לפני הצבת מחבת על הגריל.* קיבלנו את התוצאות הטובות ביותר באמצעות ספרדית בומבה או אמריקאי CalRiso אורז, אבל היו לנו גם תוצאות טובות עם איטלקי Carnaroli ואורז סושי יפני. אין להשתמש גרגר ארוך או זנים parboiled,אשר לא לספוג נוזל כמו אורז קצר או בינוני גרגר.* אם אתה לא יכול גריל בחוץ, פאייה יכול גם להיות מבושל על הכיריים. בצע את ההליך עבור גריל גז לעיל, שמירה על מחבת פאייה חשופה בכל עת במהלך הבישול, בראונינג ארנב מעל חום גבוה, ולאחר מכן הפחתת חום בינוני גבוה פעם המניה מתווספת. פאייה מבושלת עד שכל הנוזל התאדה ואורז הוא ייחודי ורגיש (דומה אל דנטה), 15 עד 20 דקות. (אם כל הנוזל התאדה ואורז עדיין לא רך, מפזרים מים פושרים, כף בכל פעם, על אורז במידת הצורך ומבשלים 1 עד 2 דקות יותר.)
מרכיבים שתצטרך