קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

פאפה אל פומודורו

פאפה אל פומודורו
פאפן אל פומודורו יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 4 מנות. זה מנות ראשונות יש 590 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמן זית, מניית בקר, לחם, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. נסו Pappan Al Pomodoro, Pappan Al Pomodoro, ו Pappan al Pomodoro (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את 2 שיני שום במחצית וחום ב 2 כפות שמן. ברגע שהם מתחילים להפוך צבע, מוסיפים את העגבניות, שפע של בזיליקום, מלח ופלפל, לפי הטעם. מבשלים 15 דקות ולאחר מכן מוסיפים את המניה הרותחת. כאשר זה הגיע לנקודת רתיחה שוב, להוסיף את הלחם פרוס דק ולהמשיך לבשל במשך 15 דקות נוספות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
לחם סנדוויץלחם סנדוויץ
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
מלאימלאי
שמן בישולשמן בישול
2
הסר מהחום. לאחר 1 שעה, מערבבים את כל בקפדנות כך הלחם מתפורר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
3
מגישים חם או פושר, מוסיפים מגע של שמן זית כתית מעולה ועלי בזיליקום טריים. בלי גבינה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
בזיליקום טריבזיליקום טרי
גבינהגבינה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.