קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות4
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםחג ההודיה
מגזין

פודינג פאי דלעת

פודינג פאי דלעת
פודינג פאי דלעת דורש כ 6 שעות ו -10 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 6 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל 236 קלוריות. מתכון זה משמש 8. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש תמצית ונילן, תוספת מוקצפת, דלעת מוצקה ותבלין פאי דלעת. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה יהיה להיט שלך חג ההודיה אירוע. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 32%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פודינג פאי דלעת, פאי דלעת פודינג, ו פודינג פאי דלעת.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
העברה ל-3 קו-טי. סיר איטי מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6-7 שעות או עד שמדחום קורא 160 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
4
מגישים בקערות עם ציפוי מוקצף אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב פודינג עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את טיטוס זינפנדל. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-29 דולר לבקבוק.
טיטוס זינפנדל
טיטוס זינפנדל
מבחינה ויזואלית היין הזה משפיע כמו פרופיל הטעם, עם ליבה סגולה מלכותית אטומה להפליא המפנה את מקומה לשפה אדומה אודם ברורה. שיבולת שועל קלויה ותווי סוכר חום מתכרבלים סביב פטל חמוציות עסיסי על האף, מזכירים פריך ממש מחוץ לתנור, ואחריו הפחתת תות בלסמי, עלי כותרת ורדים קלושים ורק רמז לאוכף. על טוסט החיך, אלון ותות תות מוכתר על ידי סרט גבוה, בהיר של קרמל, וגלימה תפוחים טעימים אדומים וממתקים אבטיח. הוא ארוך ורזה על החיך, עם גוף בינוני וגימור נצחי המראה גילנות ניכרת בטאנינים.