קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

פודינג שמפניה טבעוני

פודינג שמפניה טבעוני
פודינג שמפניה טבעוני עשוי להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מנה זו מכילה כ 16 גרם חלבון 67 גרם של שומן, וסך הכל 891 קלוריות. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. זה יהיה להיט בחג הערב השנה החדשה שלך. אם יש לך שוקולד טבעוני, קרם קוקוס, שעועית וניל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-19 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו נשאר יין או שמפניה? אין בעיה! מחבת שפמנון צרוב על ריזוטו שמפניה עם רוטב פאן שמפניה, פטריות כמהין טבעוניות עם שמפניה, ו פודינג ברי טופו טבעוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
ביסודיות לנקז את המיכל של טופו, ומניחים אותו במעבד מזון או בלנדר. מחית, מעת לעת מגרד את הצדדים של הקערה, עד חלקה ללא גוש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מניחים את השוקולד הלבן (קצוץ דק אם משתמשים בברים) בצלחת בטוחה למיקרוגל יחד עם המרגרינה ו 1/3 כוס השמפניה. מיקרוגל על גבוה במשך 1-2 דקות, בדיקה במרווחים של 30 דקות ערבוב ביסודיות עד מותך. שבבי שוקולד לבנים מסחריים ידועים לשמצה קשה להמיס בצורה חלקה, ולכן הם עשויים להזדקק קצת טוב של משדל; לאחר שתי דקות, לתת את שאר התערובת במשך 5 דקות, מערבבים במרץ, ולהתחיל את המחזור שוב. אל תיבהלו כאשר הוא הופך צבע שקוף, צהוב-ish, כמו זה נורמלי וזה יהיה מחדש להתמצק בגוון off-white יותר.לאחר נמס לחלוטין וחלק, להוסיף את השמפניה הנותרת, זרעי שעועית וניל, ומלח. שמור את תרמיל וניל בילה למטרה אחרת, כגון ביצוע תמצית וניל או סוכר וניל.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפס לבןשוקולד צ ' יפס לבן
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
שוקולד לבןשוקולד לבן
כ-6 כוסות (1.5 ליטר) מיםכ-6 כוסות (1.5 ליטר) מים
1 גרגיר וניל שלם, מפוצל1 גרגיר וניל שלם, מפוצל
שמפניהשמפניה
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
3
מערבבים היטב אבל בעדינות לשלב, כדי למנוע את השמפניה מ קצף למעלה.
מרכיבים שתצטרך
שמפניהשמפניה
4
העבירו את תערובת השוקולד הלבן למעבד המזון או לבלנדר עם הטופו. להתמזג לשלב, ופעם משולבת באופן מלא.מחלקים את התערובת בין ארבעה חלילים שמפניה וצינה לפחות שעתיים לפני ההגשה. למעלה עם קרם קוקוס מוקצף ופנינים שוקולד של דגני קקאו אורז אם תרצה בכך. לחיים!
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
קרם קוקוסקרם קוקוס
שמפניהשמפניה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא תערובת שאנין בלאן מסה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.