קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

פוסט אורח חג של אוכל איילים מאת Germaine Leece Of Some

פוסט אורח חג של אוכל איילים מאת Germaine Leece Of Some
המתכון אייל מזון איילים חג פוסט אורח מ ג'רמיין Leece של כמה יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 6 דקות. מנה אחת מכילה 306 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. גשו לסופר וקנו שיבולת שועל טבעית, כוכבים נוצצים, קורטוב של נצנצים מזהב, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכונים דומים: חג המולד Croquembouche חג פוסט אורח מליז מיוסטון, שכבתית לימון ותה שחור פודינג החג פוסט מ, ו Lucky Black-eyed Peas Holiday Guest Post From Megan Of A Sweet.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקית ניתן לזווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Tenuta di Nozzole קיאנטי Classico Riserva (חצי בקבוק). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.