קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

פופקורן בייקון אמיתי

פופקורן בייקון אמיתי
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וללא חלב מתכונים לקופסת המתכונים שלך, פופקורן בייקון אמיתי עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכין 16 מנות עם 187 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. לכו לחנות ואספו בייקון, פופקורן לא קצוץ, שמן צמחי ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. 44 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זוג אנשים מאוד אהבו את המנה האמריקאית הזו. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך יוצא מן הכלל ציון כף של 19%. מתכונים דומים: פופקורן קרמל שמפניה & בייקון כמהין פופקורן פרמזן, יום חובב הפופקורן: פופקורן בייקון מייפל, ו פופקורן עם שומן בייקון, בייקון וסירופ מייפל.

הוראות

1
מניחים בייקון ושמן צמחי בסיר גדול ועמוק עם מכסה צמוד על אש בינונית. מבשלים ומערבבים בייקון עד פריך וחום, 8 עד 10 דקות. מפזרים את הפופקורן לתבנית עם הבייקון והטפטופים ומכסים במכסה. כשאתה שומע גרעיני פופקורן מתחילים לצוץ, מנער את התבנית במרץ עד שהקפיצה מאטה ל -1 או 2 קופצים לכ -30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
הסר את המכסה הפונה ממך כדי להימנע מאדים והעביר פופקורן בייקון לקערת הגשה גדולה. מתבלים לפי הטעם במלח אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

פופקורן בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. לה גרנד קורטאז ' רוז בלום ברוטבקבוק מסנוור עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
לה גרנד קורטאז ' רוז ברוט מסנוור בקבוק
ניחוחות בהירים וטעמים של תות שדה טרי פטל לשלב עם הערות של לילך סיגליות. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם טעמים של גרגרי יער ורימון לצד תווים פרחוניים רכים. ברוט רוזסלין זה משלים מגוון רחב של מאכלים, ממלוחים ועד מתוקים. נסה את זה עם מנות אסייתיות חריפות, ריזוטו, מנגל, בקר, כבש, ברווז, עוף, פרושוטו, פירות ים, פיצה, גבינה רכה (כמו ברי או עז), עוגת גבינה, קרולמה ברולטסה, עוגת תות ועוגת פירות יער. מערבבים עם מיץ אשכוליות טרי למשקה בראנץ 'מרענן, או מוסיפים מצוף לקוקטייל על בסיס ג' ין.התערובת: השרדונה מספקת עומק ומבנה, ואילו אוגני בלאן מציעה חומציות ורעננות טבעית. הגמאי הקל מעניק ביטוי פירות תוסס ומרקם חלק. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ובוז ' ולה.