קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פופקורן בתנור של נורמן

פופקורן בתנור של נורמן
צריך מתאבן ללא גלוטן וצמחוני? פופקורן עם הכיריים של נורמן יכול להיות מתכון מעולה לנסות. מתאים ל-10 מנות. מנה אחת מכילה 34 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. גשו לסופר וקנו חמאה, שמן קנולה, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. ציון זה הוא רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). נסו Souse של נורמן ואן אייקן, רוטב העגבניות המתובל של נורמן, ו צלעות חזיר עם רוטב שמנת וסיידר נורמן טימין (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשלב גרעינים ושמן ב 3 qt כבד. סיר. מכסים במכסה, ומבשלים על אש בינונית 2 עד 3 דקות או עד שגרעינים מתחילים פופ. לבשל, לטלטל מחבת לעתים קרובות, 2 יותר דקות או עד פקיעה מאט.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מחבתמחבת
2
להעביר פופקורן לקערה הגשה.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
טפטוף עם חמאה, ומפזרים פופקורן חם עם מלח ופלפל כשרים; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פופקורןפופקורן
חמאהחמאה

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה העליונה שלי לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ruffino Sparkling rosé (Split) עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino נוצץ עלה (פיצול)
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.