קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

פחזניות פיצה פפרוני

פחזניות פיצה פפרוני
פחזניות פיצה פפרוני הוא מתכון ים תיכוני שמגיש 2. מנה אחת מכילה 656 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זה מובא לך על ידי מטבח חצוף. גשו לסופר וקנו אבקת אפייה, מרינרה, חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. עם כפית ציון של 55% המנה הזאת די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : פחזניות פיצה פפרוני, פחזניות פיצה פפרוני, ו פחזניות פיצה פפרוני מיני.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.