קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות4
מגזין

פיז חמאת בוטנים

פיז חמאת בוטנים
גשו לסופר וקנו את גלידת ונילן, ליקר קפה, חמאת בוטנים מוקרמת, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו מוות על ידי חמאת בוטנים: עוגיות חמאת בוטנים עם שוקולד חמאת בוטנים כוסות, מיקרוגל חמאת בוטנים פאדג'עם שוקולד ומיני חמאת בוטנים כוסות / מאפינס עבור מאפין, ו בטי קרוקר ריס חמאת בוטנים ® & שוקולד צ'אנק חטיף עוגות עם ציפוי חמאת בוטנים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.