קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות53
מגזין

פילה סלמון עם עגבניות ועירית

פילה סלמון עם עגבניות ועירית
פילה של סלמון עם עגבניות ועירית דורש סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 177 קלוריות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 6 . אם יש לכם עגבניות, מיץ לימון, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכונים דומים: פילה סלמון ברוטב צלי עגבניות, פילה סלמון בגריל פאן עם עגבניות & טרגון, ו פילה סלמון אפוי עם ציפוי עגבניות מיובשות.

הוראות

1
מפזרים פילה עם 1/4 כפית מלח ו 1/4 כפית פלפל. להביא 4 כוסות מים רק לרתיחה במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני. להפחית את החום, ולהוסיף פילה; כיסוי ומבשלים 4 עד 5 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
מיםמים
דגיםדגים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר פילה ממחבת, באמצעות מרית מחוררת, ומניח על מגש הגשה. להפריש; להתחמם.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
3
מעיל מחבת nonstick קטנה עם ספריי בישול; מקום על חום בינוני גבוה עד חם.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
להוסיף שאלוט ושום; לטגן 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שאלותשאלות
שוםשום
5
הוסף יין, ומבשל עד מופחת בחצי. מערבבים עגבניות, 2 כפות עירית, מיץ לימון, 1/4 כפית מלח, ופלפל לבן. רוטב כפית באופן שווה על פילה סלמון, ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
פלפל לבןפלפל לבן
מיץ לימוןמיץ לימון
עיריתעירית
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
מלחמלח
ייןיין
6
מקשטים בעירית טרייה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
עירית טרייהעירית טרייה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.