קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

פינה קולדה סלוש

פינה קולדה סלוש
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכונים לקופסת המתכונים שלך, רפש פינה קולדה עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מנה אחת מכילה 77 קלוריות, 0 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. לכו לחנות ואספו סודה לימון-ליים, תערובת משקאות לימונדה קריסטל, מים ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 13%. מתכונים דומים: פינה קולדה סלוש, פיאפלה קולדה סלוש, ו ארטיקים פינה קולדה + 15 פינה קולדה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את מיץ האננס, המים, תערובת פינה קולדה, מיץ ליים ותערובת שתייה קלה; מערבבים עד להמסת תערובת המשקאות.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
פינה קולדהפינה קולדה
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
יכול אפרסקים, סחוטיכול אפרסקים, סחוט
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
העברה ל-2 קו-טי. מיכל מקפיא. להקפיא במשך 6 שעות או לילה.
3
מוציאים מהמקפיא 45 דקות לפני ההגשה. עבור כל מנה, שלבו 1/2 כוס תערובת רפש עם 1/2 כוס סודה לימון-ליים.
מרכיבים שתצטרך
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב רפש עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "