קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

פיצה אלפרדו עם ירקות קלויים

פיצה אלפרדו עם ירקות קלויים
פיצה אלפרדו עם ירקות קלויים לוקח בערך 1 שעה ו 20 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 12. מנה אחת מכילה 190 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר זול למדי. אם יש לכם גבינת מוצרלה, תיבול, עלי תרד ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 26%, וזה לא כל כך עצום. פיצה ירקות קלויים, פסטה עם ירקות ורוטב אלפרדו, ו כרובית אלפרדו זודלס עם אספרגוס וירקות אביב + מתנה דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא פייר פיטרס קובי ריזרב גרנד קרו. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-65 דולר.
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים של ירוק אופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה היא כנה, קשורה עדינות ועגלגלות. הרושם הראשוני נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריהם תווים שמנת. סוף סוף מתמיד על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.