קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות0
מגזין

פיצה אפרסק וקג'טה בגריל עם שקדים קלויים

פיצה אפרסק וקג'טה בגריל עם שקדים קלויים
פיצה אפרסק וקג'טה בגריל עם שקדים קלויים דורשת כ 25 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 6. זה הר ד ' אובר יש 319 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. אם יש לכם חמאה, בצק פיצה, סוכר חום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 14%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פיצה אפרסק וקג'טה בגריל עם שקדים קלויים, סלט פיצה בגריל אפרסק, אוכמניות, גורגונזולן ואגוז קלוי, ו סלט אפרסק עם גבינה כחולה ושקדים קלויים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים גריל לבינוני. ממיסים את החמאה והסוכר בסיר קטן על סורגי הגריל.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
סירסיר
3
מוסיפים את האפרסקים והסוכר החום ומערבבים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
אפרסקאפרסק
4
מוציאים את האפרסקים ופורסים כל חצי לרבעים. מסדרים את האפרסקים מעל הקרום ומזלפים דולצ 'ה דה לצ' ה חמה. מכסים כפות קטנות של קרם פרש מעל ומקשטים בשקדים פרוסים, סוכר קינמון ועלי נענע.
מרכיבים שתצטרך
שקדים חתוכיםשקדים חתוכים
סוכר קינמוןסוכר קינמון
Dulce De LecheDulce De Leche
קרם פרשקרם פרש
מנטהמנטה
אפרסקאפרסק
קרוםקרום

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. דיווה ויוה מוסקטו פרוסקו עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
ויווה דיווה מוסקטו פרוסקו
זר פרחים אלגנטי עם רמזים של לחם חתוך טרי ואפרסק.