קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות7
מגזין

פיצה טאקו תירס

פיצה טאקו תירס
המתכון Cornbread טאקו פיצה יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 35 דקות. מנה אחת מכילה 476 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. לך לחנות ותביא גבינת צ'דר, תערובת לתיבול טאקו, בשר טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב סלסה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סלסה תות קינוח כקינוח. נסו פיצה טאקו לחם תירס, פיצה טאקו עם קרום לחם תירס, ו פיצה Veggie טאקו Cornbread (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות להירגע ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.