קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

פיצה נפוליטנה קלאסית

פיצה נפוליטנה קלאסית
פיצה נפוליטנה קלאסית היא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 994 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 43 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו עלי טימין, גזר, עלי בזיליקום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -50 דקות. מתכונים דומים: פיצה קלאסית, פיצה מרגריטה קלאסית, ו פיצה מרגריטה קלאסית.

הוראות

1
מניחים יין, מים ושמרים בקערה גדולה ומערבבים עד מומס.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שמריםשמרים
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את הדבש, המלח ושמן הזית ומערבבים היטב לשלב.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
דבשדבש
מלחמלח
3
מוסיפים 1 כוס הקמח ומערבבים עם כף עץ עד שהוא הופך לבלילה רופפת.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
4
מוסיפים 2 כוסות נוספות של הקמח ומערבבים במשך 2 עד 3 דקות, המשלבים כמה שיותר קמח עם כף העץ.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
5
הביאו את הבצק ביד והפכו על משטח מקומח או שיש. ללוש במשך 6 עד 8 דקות, עד הבצק הוא חלק ומוצק.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
6
מניחים בקערה נקייה, משומנת קלות ומכסים במגבת.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
בואו לעלות בחלק החם ביותר של המטבח במשך 45 דקות.
8
ללוש את הבצק לתוך 1 עגול גדול ולתת לנוח במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
9
מחממים התנור ל 475 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
מוסיפים אורגנו לרוטב עגבניות ומצקים את רוטב העגבניות בשכבה זוגית על הבצק. להפיץ את הגבינה באופן שווה על פני השטח של הפיצה, לחץ על עלי בזיליקום לרוטב ומבשלים בתנור במשך 10 עד 12 דקות, עד הקרום הוא זהוב והגבינה הוא חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
אורגנואורגנו
גבינהגבינה
רוטברוטב
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
תנורתנור
11
בסיר 3 ליטר, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
12
מוסיפים את הבצל והשום ומבשלים עד חום זהוב רך וקליל, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
13
מוסיפים את הקורנית והגזר ומבשלים 5 דקות יותר, עד שהגזר רך למדי.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
טימיןטימין
14
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ ומביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. מנמיכים את החום ומבשלים במשך 30 דקות עד עבה כמו דגנים חמים. מתבלים במלח ומגישים. רוטב זה מחזיק 1 שבוע במקרר או עד 6 חודשים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מלחמלח

מרכיבים

2קילוגרםקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורותקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח12עלי בזיליקום טרייםעלי בזיליקום טריים3(חוֹרֶף)קצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשיםקצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשים43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמרים טרייםשמרים טריים4שיני שום, קלופים ופרוסים דקשיני שום, קלופים ופרוסים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרייה די Bufala, פרוס לתוך מדליונים דקיםמוצרלה טרייה די Bufala, פרוס לתוך מדליונים דקים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום או לבן בהיר, פיאנו די אבלינויין אדום או לבן בהיר, פיאנו די אבלינו11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים