קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

פיצה עגבניות טריות

פיצה עגבניות טריות
פיצה עגבניות טריות היא צמחוני ומספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 258 קלוריות, 11 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. גשו לסופר וקנו פגז לחם דק קרום, בזיליקום, בצל סגול, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. זה הוא מאוד במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל ים תיכוני. עם כפית ציון 52%, המנה הזו מוצקה. נסו פיצה עגבניות צלויות עם בזיליקום טרי ורוטב פיצה ביתי, עגבניות טריות-פיצה פטה, ו עגבניות טריות-פיצה בזיליקום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים קליפת לחם על תבנית אפייה לא משומנת או תבנית פיצה; מעיל קרום בתרסיס בישול. למעלה עם עגבניות ושאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עגבנייהעגבנייה
לחםלחם
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת פיצהמחבת פיצה
2
אופים בחום של 425 במשך 7 עד 8 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
חותכים לתוך טריזים, ומגישים מיד.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
קסטלו די מונסנטו איל פוג ' יו קיאנטי קלאסיקו ריסרבה
נולד בכרם "איל פוג' יו " (5.5 דונם, 310 מטר א.ש.ל.) שממנו בשנת 1962 הוא קיבל את שמו: זהו הקיאנטי קלאסיקו קרו הראשון. עשוי 90% סנגיובזה ומ -7% קנאיולו ו -3% קולורינו, הוא מתיישן במשך 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. כיום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור על כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של קסטלו די מונסנטו