קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

פירה עם בצלצלים מקורמלים

פירה עם בצלצלים מקורמלים
פירה עם שאלוט מקורמל עשוי להיות רק הצד המנה שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 331 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה מושלם עבור חג ההודיה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לכם חמאה, אגוז מוסקט טחון, מלח ופלפל כשרים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 58%. מתכונים דומים: פירה יוקון זהב תפוחי אדמה עם שאלוט קרמל, פירה יוגורט עם פלפל צ'יפוטלה, גבינת עיזים ובצלי שאלוט מקורמלים, ו פירה עם שאלוט.

הוראות

1
מניחים את תפוחי האדמה בסיר גדול ומכסים במים קרים. מביאים לרתיחה ומוסיפים 2 1/2 כפות מלח. להפחית חום ומבשלים עד רק במכרז, על 15 דקות. בעוד תפוחי האדמה רותחים, לקלף דק פרוסות 5 שאלוט בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
חום 1 כף שמן זית במחבת בינונית על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את שאלוט ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד חום רך וזהוב, על 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מסננים את תפוחי האדמה וחוזרים לסיר.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את החמאה, חלב חמאה, שמנת, אגוז מוסקט, 1/2 כפית מלח, ו 3/4 כפית פלפל. מועך את תפוחי האדמה עם מועך כף יד. מקפלים את שאלוט לתוך פירה לפני העברת צלחת הגשה.הערה מקדימה: תפוחי האדמה יכול להיות מורכב עד 2 שעות מראש ונשמר חם בדוד כפול או סיר חרס. אם תפוחי האדמה הם צוננים ולאחר מכן מחומם, הם יהפכו יבשים ודביקים.
מרכיבים שתצטרך