קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

פירות ים גאמבו

פירות ים גאמבו
אם יש לכם מלח כשר, שיני שום, סלרי וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון קריאולי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. עם כפית ציון 69% המנה הזו מוצקה. נסו פירות ים גאמבו, פירות ים גאמבו, ו פירות ים גאמבו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את הבייקון על אש בינונית בסיר כבד עד פריך, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר עם כפית מחוררת ולנקז על מגבת נייר. להשליך את כל אבל 2 כפות של השומן, ולאחר מכן להוסיף את הירקות (למעט במיה), 4 כוסות מרק, ווסטרשייר, מלח, טימין. מכסים ומבשלים מעל חום בינוני במשך 1 שעה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבמיה ומבשלים 10 דקות יותר. מערבבים את רכיכה ומבשלים 5 דקות יותר, או עד שרימפס סלסול ולהפוך ורוד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דון אולגאריו אלברינו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
Don Olegario Albarino
Don Olegario Albarino
דון אולגריו אלבריניו הוא ביטוי מובהק של מגוון אלגנטי, ארומטי זה, מראה הדרים בהירים, אשכוליות ופירות לבנים טעמים וניחוחות עם הערות פרחוניות מפתה מודגש על ידי חומציות טרי, תוססת. הסיום ארוך ומלא חיים, ומסתיים בנימה חדה של קליפת לימון.