קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות31
מגזין

פיש אן פפילוט

פיש אן פפילוט
Fish En Papillote עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 461 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. אם יש לכם חניתות אספרגוס, פלפל טחון, נייר קלף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. נסו Fish en Papillote, Fish en Papillote, ו Fish En Papillote (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.