קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

פיש אנד צ'יפס של נילי

פיש אנד צ'יפס של נילי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל דגים וצ'יפס של נילי. מנה אחת מכילה עד 16 גרם חלבון 45 גרם של שומן, וסך הכל 846 קלוריות. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך אבקת שום, בירה, פלפל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -40 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסקוטי. מתכונים דומים: הצ'יפס המתובל של נילי, דגים מוכים בירה (לדגים n ' chips), ו דגים מוכים בירה (דגים וצ'יפס).

הוראות

1
מחממים טיגון עמוק עם שמן ל 375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
2
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה מעל חום בינוני ומוסיפים קצת מלח. בקבוצות קטנות, מוסיפים את תפוחי האדמה לחתוך ומבשלים 4 דקות, עד שהם רכים. בזהירות להסיר אותם מן המים הרותחים הלם בקערה של מים קרים כקרח.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
3
ניקוז ויבש היטב עם מגבות נייר. מסדרים את תפוחי האדמה על מגש גיליון נייר מגבת מצופה ולתת אוויר יבש. חזור עם כל אצווה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
בקערה גדולה, להקציף יחד 1 כוס הקמח, עמילן תירס, אבקת שום, קאיין, פפריקה מעושנת, אבקת אפייה, ומלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת
עמילן תירסעמילן תירס
אבקת שוםאבקת שום
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מוסיפים את הבירה ומקציפים עד incorporated. החובט יהיה מעט גבשושי.
מרכיבים שתצטרך
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מוסיפים את כוס הקמח שנותרה לצלחת עוגה. בקבוצות, לדלות את פילה דגים בקמח, ואז הבלילה בירה.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בירהבירה
7
תן לבלילה העודפת לטפטף בעדינות לתוך המטגן. מטגנים עד חום זהוב להעיף, בערך 2 עד 3 דקות.
8
הסר מן השמן ולסדר על מגש הגשה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
9
מוסיף את תפוחי האדמה blanched לטיגון עמוק ומטגנים עד חום זהוב פריך, על 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
10
להסיר מגבות נייר לניקוז ומפזרים מלח כשר.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשרמלח כשר
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
11
מעבירים לקערה הגשה ומגישים עם דגים מטוגנים ורוטב טרטר חריף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
מערבבים את כל החומרים בקערת הגשה. מכסים בניילון נצמד ונותנים לטעמים להתפתח במקרר לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה

מרכיבים

11 קילו קישואים,1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצי שקית גודל 41 שרימפס מבושלים ומקולפיםחצי שקית גודל 41 שרימפס מבושלים ומקולפים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, מחולקקמח לכל מטרה, מחולק1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1דאששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים, לטיגוןשמן בוטנים, לטיגון3(חוֹרֶף)תבלין פלפל חריףתבלין פלפל חריף3largesתפוחי אדמה russet, unpeeled ו שפשף, לחתוך לצ'יפס 1/4 אינץתפוחי אדמה russet, unpeeled ו שפשף, לחתוך לצ'יפס 1/4 אינץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו