קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות58
מגזין

פלאפל טונה בסגנון בנדה

פלאפל טונה בסגנון בנדה
פלאפל טונה בסגנון בנדה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 652 קלוריות, 41 גר' של חלבון, ו 48 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. אם יש לכם מיץ ליים, שאלוט, צ'ילי תאילנדי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קוביות הקרח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,נקטרינה, בלקברי, וגלידת פקאן כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. עם כפית ציון של 89% המנה הזאת מעולה. נסו עדשים פריך בסגנון פלאפל ואצבעות ברוקולי, המבורגרים עדשים בסגנון פלאפל עם רוטב פטה שמנת, ו פלאפל, איך לעשות פלאפל / פלאפל עם חומוס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Maddalena מרלו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.