קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

פנאנג קארי עם עוף

פנאנג קארי עם עוף
זה עובד היטב כמנה עיקרית. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. לכו לחנות ותביאו רוטב דגים, שמן בישול, פלפלים צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן בישול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה אוכמניות גלם עם ציפוי פירור כקינוח. . נסו פנאנג קארי עם עוף, פנאנג קארי, ו קארי ירקות Panang (מתכונים דומים).

הוראות

1
מטגנים את הדבק קארי בשמן במחבת גדולה או ווק על חום בינוני עד ריחני. מערבבים את חלב הקוקוס לתוך ממרח הקארי ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
משחת קארימשחת קארי
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
מוסיפים את העוף; מבשלים ומערבבים עד שהעוף כמעט מבושל, 10 עד 15 דקות. מערבבים את סוכר הדקל, רוטב דגים ועלים סיד לתוך התערובת; מבשלים יחד במשך 5 דקות. לטעום ולהתאים את המלחות על ידי הוספת רוטב דגים יותר במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
עלי לייםעלי ליים
רוטב דגיםרוטב דגים
סוכר כף ידסוכר כף יד
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
מקשטים עם פלפלים אדומים צ ' ילה פרוסים ועלים בזיליקום תאילנדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלובנזי צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.