קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פנקייק תפוח גרמני

פנקייק תפוח גרמני
פנקייק תפוח גרמני יכול להיות רק אירופה מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. ארוחת הבוקר הזאת 198 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 4g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך קינמון טחון, אבקת סוכר, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular מעולה של 24%. נסו פנקייק תפוח גרמני, פנקייק תפוח גרמני, ו פנקייק תפוח גרמני (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין את הבלילה, כפית קמח קלות לתוך כוס מדידה יבשה; רמה עם סכין.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כוס מדידהכוס מדידה
סכיןסכין
2
מערבבים קמח, אבקת אפייה, 1 כף סוכר מגורען, מלח, ו 1/8 כפית אגוז מוסקט בקערה בינונית, ערבוב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אבקת אפייהאבקת אפייה
מוסקטמוסקט
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
משלבים תחליף ביצה, חלב, חמאה ווניל בקערה קטנה, ערבוב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
ונילוניל
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מוסיפים תערובת תחליף ביצה לתערובת קמח, ערבוב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
בואו לעמוד 30 דקות.
6
מחממים תנור ל 42
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
כדי להכין תערובת תפוח, תחתית המעיל וצדדים של מחבת 10 אינץ ' avenproof עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
שלב 1/4 כוס סוכר מגורען, קינמון, ו 1/2 כפית אגוז מוסקט; מפזרים באופן שווה על החלק התחתון הצדדים של המחבת. מסדרים תפוח בשכבת ספוקליק אפילו במחבת.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
קינמוןקינמון
מוסקטמוסקט
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מפזרים תפוח עם הנותרים 1/4 כוס סוכר מגורען. מבשלים מעל חום בינוני 8 דקות או עד בועות תערובת. לאט לאט לשפוך הבלילה מעל תערובת תפוחים.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
תפוחתפוח
10
אופים ב 425 במשך 15 דקות. להפחית את טמפרטורת התנור ל 375 (לא להסיר פנקייק מהתנור); אופים 13 דקות נוספות או עד שהמרכז מוגדר. בזהירות לשחרר פנקייק עם מרית. להחליק בעדינות פנקייק על מגש הגשה. לנפות אבקת סוכר מעל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מריתמרית
11
חותכים 6 פלחי; לשרת באופן מיידי.

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך2(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב נטול שומןחלב נטול שומן64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס קמח לכל מטרה (אודות1/2 כוס קמח לכל מטרה (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס דק סבתא סמית תפוחפרוס דק סבתא סמית תפוח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר מגורען, מחולקסוכר מגורען, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מוסקט כולו מגורדמוסקט כולו מגורד11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מוסקט כולו מגורדמוסקט כולו מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם בחירות נהדרות לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. אתה יכול לנסות היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. מבקרים די אוהבים את זה עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.