קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות64
מגזין

פסטה לחג המולד

פסטה לחג המולד
פסטה לחג המולד עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 1828 קלוריות, 80 גרם חלבון, ו 69 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 62% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה מושלם עבור חג המולד. 33 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. צאו לחנות ואספו פנצ'טה, עגבניות, פקורינו רומנו ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. כדי להשתמש בפלפל אנגלי אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגות אוכל אנג'ל פלפל אנגלי עם גבינת אננס ופאי מיובש בתנור כמו קינוח. עם כפית ציון 96%, המנה הזו מדהימה. מתכונים דומים: פסטה לחג המולד, פסטה לחג המולד, ו ערב חג המולד קונפטי פסטה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים סיר עמוק על אש בינונית-גבוהה.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים פנצ ' טה ומשחימים כדי לעבד את השומן.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
4
מעבירים פנצ ' טה למגבות נייר לניקוז. למחבת מוסיפים את השמן, ואת הבשר ואת החום להתפורר אותם במשך 5 דקות. מערבבים שום, וחתיכות פנצ ' טה.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
5
קוצצים גזר, סלרי ובצל ליד הכיריים ומוסיפים לסיר תוך כדי עבודה. מבשלים ירקות עם בשר 5 דקות ומוסיפים יין. מבשלים דקה 1; מוסיפים לסיר ציר ועגבניות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
מלאימלאי
בשרבשר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
סירסיר
6
מערבבים פנימה פטרוזיליה, פלפל אנגלי או קינמון ומתבלים רוטב במלח ופלפל, לפי הטעם. מביאים רוטב לרתיחה, מנמיכים את האש לבינונית נמוכה ומבשלים 10 עד 15 דקות, מינימום, לפני ההגשה. רוטב מחומם רק משתפר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
קינמוןקינמון
פטרוזיליהפטרוזיליה
רוטברוטב
7
לזרוק פסטה (לבשל רק כמה פסטה שאתה צריך באותו זמן: חצי קילו לכל 3 אנשים) עם כמה מצקות רוטב לציפוי, ואז קערה עליונה עם רוטב נוסף. פסטה למעלה עם הרבה גבינה ולהעביר לחם ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
לחםלחם
פסטהפסטה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת
קערהקערה