קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות58
מגזין

פרוזן יוגורט אוכמניות

פרוזן יוגורט אוכמניות
זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. זמן הכנת המתכון כ בערך 45 דקות. אם יש לכם ברנדי, גרידת לימון, יוגורט חלב, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן) ציון כף של 0%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה גם אהבו פרוזן יוגורט אוכמניות, פרוזן יוגורט אוכמניות, ו פרוזן יוגורט אוכמניות.

הוראות

1
מניחים אוכמניות, גרידת לימון, הל, קינמון, וסוכר בסיר. להביא לרתיחה, ערבוב כדי לעזור לשבור את פירות יער ולשחרר את המיץ שלהם. מבשלים במשך 10 דקות, ולאחר מכן להסיר מהחום כדי להתקרר במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
לדחוף תערובת ברי דרך מסננת: 
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים מסננת על קערה. לדחוף את פירות יער דרך המסננת כדי ללכוד את הסירופ המרוכז להלן. השתמש בחלק האחורי של כף או מרית גומי כדי לעזור ללחוץ על פירות יער נגד הצד של המסננת. זרוק את גרגרי המסננת, לשמור את הסירופ.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים יוגורט ושמנת, ואז צ ' יל: מערבבים את היוגורט והשמנת לתוך סירופ פירות יער. מכסים בניילון נצמד ומקררים במשך כמה שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף ברנדי, תהליך במכונת גלידה: ממש לפני עיבוד במכונת הגלידה שלך, להוסיף את הברנדי אם באמצעות. תהליך במכונת הגלידה שלך על פי ההוראות של היוצר. אז או לאכול בזמן עדיין רך למדי, או לגרוף לתוך מיכל להקפיא במשך כמה שעות עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת לפרוזן יוגורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "