קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות10
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פרוסטי מוקה פאי

פרוסטי מוקה פאי
פרוסטי מוקה פאי יכול להיות רק קריאולי מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-10 ומחירו 85 סנט למנה מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל של 326 קלוריות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו גרגרי קפה נמס, קרטון מוקצף ציפוי, חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 25%. הציון הזה די גרוע. נסו 5 דקות קפוא מוקה, פרוסטי פילי מוקה, ו משקה מוקה קפוא (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את גבינת השמנת, הסוכר והקקאו לתערובת אחידה. ממיסים גרגרי קפה בחלב. מערבבים תערובת קפה ווניל לתערובת גבינת שמנת; מקפלים פנימה תוספת מוקצפת.
מרכיבים שתצטרך
גרגירי קפה נוספים, מרוסקיםגרגירי קפה נוספים, מרוסקים
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
דבש הדריםדבש הדרים
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים לתוך קרום. מכסים ומקפיאים לפחות 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
3
מוציאים מהמקפיא 10 דקות לפני ההגשה.
4
מזלפים סירופ שוקולד אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה להתאים עם אלברינו, יין רוזויטי וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. תערובת סנטיאגו רואיז אלברינו עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
תערובת סנטיאגו רואיז אלברינו
תערובת סנטיאגו רואיז אלברינו
צהוב בהיר ובהיר. האף אינטנסיבי ומורכב לראווה ניחוחות של פירות (תפוח, אגס, משמש), עשבי תיבול (לימון ורבנה, אניס) ותווים מינרליים. בעל גוף מלא, המורכבות הפירותית שלו חוזרת בשילוב עם מינרליות אבן רטובה על החיך לפני גימור ארוך ופריך. השילוב של חמישה זני ענבים מקומיים לריאס בייקסאס הופך את זה ליין בעל אופי מובהק ייחודי.