קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות23
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פרפה ברי עם גרנולה קוקוס

פרפה ברי עם גרנולה קוקוס
פרפה ברי עם גרנולה קוקוס עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה משמש 2. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 15 גרם חלבון, 19 גרם שומן, ובסך הכל 691 קלוריות. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תותים, גרנולה, דבש וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -7 היו אומרים שהוא פגע במקום. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. עם כפית ציון 81%, המנה הזו מרהיבה. נסו פרפה יוגורט ופירות יער עם גרנולה, פרפה מעורבת של פירות יער וגרנולה, ו ג'ינג'רסנאפ טריפל ברי וגרנולה יוגורט פרפה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את התנור ל 325 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מורחים את הקוקוס בתבנית אפייה עם מסגרת.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים עד להזהבה, 3 עד 5 דקות, מנערים את התבנית מדי פעם. מערבבים את הקוקוס והגרנולה יחד בקערה קטנה ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
גרנולהגרנולה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מניחים 1/4 כוס יוגורט בכל אחת משתי כוסות פרפה גבוהות. כף 1 כף מהדבש בכל כוס, ואחריה כמה תותים ואוכמניות, ואז רבע מתערובת הקוקוס-גרנולה. חזור על הפעולה, שכב את שאר תערובת היוגורט, הדבש, הגרגרים והגרנולה בכוסות.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
אוכמניותאוכמניות
פירות יערפירות יער
קוקוסקוקוס
גרנולהגרנולה
יוגורטיוגורט
דבשדבש
5
מגישים עם כפות ארוכות.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם בחירה מצוינת לפרפה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוזסי עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
חיית המחמד הנקמה של הטבע נט רוז
תווים של פטל ופירות יער עם כמה רמזים לאשכולית. לאחר מספר דקות, היין יציג כמה ניחוחות קלמנטיין ואפרסק לבן. היין באמת חי. היין ממלא את הפה כמשי ויבש (אין שאריות סוכר) אבל הפירותיות בחיך נוטה לגרום לך לחשוב אחרת – החומציות מתונה, והגמר עובר לריבת תאנים רומזת בנגיעה זעירה של מליחות (כמו רוח אוקיינוס).