קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות65
מגזין

צ'אודר דגים ושרימפס

צ'אודר דגים ושרימפס
צ'אודר דגים ושרימפס הוא pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 39 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 330 קלוריות. אם יש לכם בצל, קרם קוקוס, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 5 דקות. נסו צ'אודר דגים שמנמן, מרק ירקות שמנמן, ו צ'אודר עוף עבה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מיץ לימון, בזיליקום, 1 כף אבקת בצל, ומלח בקערה גדולה; לזרוק את השרימפס, דקר, ו אמנון במרינדה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת בצלאבקת בצל
מיץ לימוןמיץ לימון
מרינדהמרינדה
דקרדקר
אמנוןאמנון
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הסר פילה דגים ולאפשר שרימפס להמשיך להשרות.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
שרימפסשרימפס
3
חום 1 כף שמן זית במחבת גדולה מעל חום גבוה לבשל לוקוס פילה אמנון רק עד מבחוץ הם לבנים, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פילה אמנוןפילה אמנון
שמן זיתשמן זית
דקרדקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר דגים עם כפית מחוררת. מבשלים ומערבבים שרימפס באותה מחבת עד המשרד ולבן מבחוץ, 3 עד 5 דקות, מפזרים שרימפס עם פלפל שחור ו 1 יותר כף אבקת בצל כפי שהם מבשלים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת בצלאבקת בצל
שרימפסשרימפס
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבתמחבת
5
חום 1 כף שמן זית בסיר מרק גדול; לבשל ומערבבים בצל ושום עד הבצל הוא שקוף ומתחיל חום, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מעבירים שרימפס לסיר המרק ומערבבים בתפוחי אדמה, גזר, קישואים, תירס מתוק וכוסברה. מערבבים במים כדי לכסות ולהביא מרק לרתיחה; מבשלים מעל חום בינוני-נמוך עד תפוחי אדמה וגזר הם במכרז, על 30 דקות. מערבבים בחלב רזה וקרם קוקוס. בעדינות לערבב דקר ו פילה אמנון, להביא מרק לרתיחה, ולהפחית את החום נמוך. מרק רתיחה עד שהדגים אינם שקופים יותר ומתפרקים לחתיכות, כ-10 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
פילה אמנוןפילה אמנון
קרם קוקוסקרם קוקוס
תירס מתוקתירס מתוק
חלב ללא שומןחלב ללא שומן
קישואיםקישואים
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
מרקמרק
דקרדקר
שרימפסשרימפס
מיםמים
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
לקבלת מרק עבה יותר, לגרוף על 1/2 כוס מרק לתוך קערה קטנה ולהקציף קמח מחיטה מלאה לנוזל עד חלקה. מערבבים את תערובת הקמח לתוך מרק ולתת להתבשל עד מעובה, על 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

מרכיבים

3גזר, פרוסגזר, פרוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קרם קוקוס לא ממותק( לא קרם קוקוס), או לטעוםקרם קוקוס לא ממותק( לא קרם קוקוס), או לטעום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס מתוק משומר, סחוטגרעיני תירס מתוק משומר, סחוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה10ציפורןשום, חתוך לקוביותשום, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה דקר, מופשר אם קפואפילה דקר, מופשר אם קפוא1לימון, juicedלימון, juiced1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2בצל צהוב בינוני, קצוץקלופים, קוביות תפוחי אדמהקלופים, קוביות תפוחי אדמה11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס מבושל בינוני, קלופים ומפוררים-מופשר אם קפואשרימפס מבושל בינוני, קלופים ומפוררים-מופשר אם קפוא4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב דל שומןחלב דל שומן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה אמנון, מופשר אם קפואפילה אמנון, מופשר אם קפוא1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח מחיטה מלאה, או לפי הצורך (אופציונלי)קמח מחיטה מלאה, או לפי הצורך (אופציונלי)2קישואים, פרוסיםקישואים, פרוסים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.