קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ'אודר תירס מתוק קלוי

צ'אודר תירס מתוק קלוי
צ'אודר תירס מתוק קלוי דורש על 2 שעות ו-15 דקות מההתחלה ועד הסוף. יש מרק זה 428 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 32 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו מים, חמאה, אוזני תירס ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : מרק תירס מתוק, תירס מתוק גלם מרק קשיו, ו תירס מתוק גלם מרק קשיו.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את הגריל לחום בינוני גבוה.
3
שים את התירס על הגריל ומבשל במשך 5 עד 6 דקות, הופך לפי הצורך חום שווה.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את התירס מן הגריל וכאשר מגניב מספיק כדי להתמודד, ואז לשים תירס, גזע למטה בקערה גדולה עם סכין חדה, להסיר את הגרעינים, להפריש.
מרכיבים שתצטרך
5
שים את קלחי התירס לתוך סיר מלאי גדול, להוסיף את המים, ציר עוף, מלח, פלפל, שום, פלפלים, גבעולי כוסברה, שאלוט וסלרי.
מרכיבים שתצטרך
6
שים את הסיר על חום גבוה ולהביא אותו לרתיחה חזקה. מבשלים 45 דקות, ואז מסננים את המוצקים. מגניב.
7
בסיר בינוני, לכסות את תפוחי אדמה חתוכים לקוביות עם 3 כוסות של מלאי מקורר ולהביא לרתיחה מעל חום בינוני. מבשלים עד מזלג מכרז, כ -15 דקות. לאחר מכן להסיר מהחום ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
8
בסיר מלאי גדול מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את 4 כפות החמאה, ופעם נמסו, מוסיפים את הבצל לקוביות, חצי מגרעיני התירס והפלפלים.
מרכיבים שתצטרך
9
לטגן עד מחבב זהב מתחיל להיווצר על החלק התחתון של מחבת, על 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את השום ומבשלים 1 דקה יותר, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים 3 כוסות של המניה ומבשלים במשך 30 דקות. לקרר את התערובת במשך כ 5 דקות, ולאחר מכן להוסיף אותו בזהירות לבלנדר ו מחית.
מרכיבים שתצטרך
11
נגב את סיר המניות נקי, לשים אותו על חום בינוני גבוה ולהוסיף את הבייקון. מבשלים עד פריך, ואז לנקז על צלחת מרופדת מגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
12
מוסיפים את שארית 1 כף החמאה לשומן הבייקון, יחד עם שאר התירס. מתבלים עם מלח ופלפל וטחון במשך 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
13
מוסיפים את המניה ותפוחי האדמה ומשלבים היטב. מערבבים את השמנת הכבדה, מוסיפים את תערובת פירה תירס.
מרכיבים שתצטרך
14
חום דרך ולהתאים תיבול, במידת צורך.
מרכיבים שתצטרך
15
מגישים מקושטים עם כוסברה מנה של קרם צ ' יפוטלה ומלחיות מתובל.
מרכיבים שתצטרך
16
בקערת זכוכית קטנה, מוסיפים את הקרם ומכים עם מיקסר חשמלי עד נוקשה, על 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
17
מוסיפים את הצ ' יפוטלה, המלח והפלפל, לפי הטעם, גרידת מיץ ליים לנצח עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
18
מוסיפים את הכוסברה ומתבלים במלח, במידת הצורך. מקררים מכוסה עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
19
מחממים התנור ל 300 מעלות F. להתאים תבנית אפייה עם מתלה.
20
מערבבים את כל התבלינים בקערה קטנה ומערבבים היטב. בקערה קטנה נפרדת, להכות את החמאה עם מיקסר חשמלי עד רכות.
מרכיבים שתצטרך
21
מוסיפים את התבלינים ומכים עד incorporated.
מרכיבים שתצטרך
22
מורחים על 1/2 כפית של התערובת בעדינות על כל קרקר ולהגדיר אותם על המדף בתבנית האפייה. לאחר כל נעשים, אופים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
23
הסר וקריר. לאחסן במיכל הדוק אוויר.

מרכיבים

1פלפל אנהיים, קצוץ בערךפלפל אנהיים, קצוץ בערך1קטןפלפל אנהיים, קוביות קטנותפלפל אנהיים, קוביות קטנות0(יכול להיות או להרחיק)רוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות hunt's®-ללא תוספת מלח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבייקון קצוץבייקון קצוץ1stickחמאה, טמפרטורת החדרחמאה, טמפרטורת החדר4(חוֹרֶף)חמאה, בתוספת 1 כףחמאה, בתוספת 1 כף0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם3ביוןסלרי, קצוץ בערךסלרי, קצוץ בערך2(יכול להיות או להרחיק)משחת צ'יפוטלהמשחת צ'יפוטלה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי כוסברה קצוצים בערךגבעולי כוסברה קצוצים בערך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טחוניםעלי כוסברה טחונים0(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש8אוזניים תירס, קליפות משי הוסרואוזניים תירס, קליפות משי הוסרו0(יכול להיות או להרחיק)גרגר עדין מלח יםגרגר עדין מלח ים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים, טחוניםעלי כוסברה טריים, טחונים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיני שום קצוצות בערךשיני שום קצוצות בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמוצים כשריםחמוצים כשרים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1ליים, מקונן, בתוספת 1/2 ליים, juicedליים, מקונן, בתוספת 1/2 ליים, juiced11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף, דל נתרןציר עוף, דל נתרן0(יכול להיות או להרחיק)פפריקה חמהפפריקה חמה1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי11 קילו קישואים,פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל poblano חתוך לקוביותפלפל poblano חתוך לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי אדמה אדומים, קלופים חתוכים לקוביות (1/2 אינץ)תפוחי אדמה אדומים, קלופים חתוכים לקוביות (1/2 אינץ)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1קרקרים מלוחים שרוולים, ללא מלח (כ 30)קרקרים מלוחים שרוולים, ללא מלח (כ 30)8ריבס, קצוץ טרי או קפואקרקרים מתובלים, מתכונים כדלקמןקרקרים מתובלים, מתכונים כדלקמן2שאלוט, קלופים וקצוצים בערךשאלוט, קלופים וקצוצים בערך1בצל מתוק, חתוך לקוביותבצל מתוק, חתוך לקוביות2בצל צהוב בינוני, קצוץמים, או יותר במידת הצורךמים, או יותר במידת הצורך0(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס